Certitudine


Ştiu sigur:

duceai pe umărul  stâng un porumbel.

.

.

About A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De cină (şi) de taină, De ochi(t), De probă și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Certitudine

  1. Noncelaura spune:

    Ce culoare era? Porumbelul…

  2. Noncelaura spune:

    „ce culoare avea?”, am precizat mai sus.

  3. A.Dama spune:

    Porumbelul din viziunea mea avea soarele în spatele lui.
    Iar eu l-am văzut alb.🙂

  4. cella spune:

    sau putea fi negru si in lumina soarelui sa ti se para alb😀

  5. A.Dama spune:

    Foarte tare observația ta, Cella. De-aia e taină, nu?

  6. cella spune:

    Realizez acum mai mult ca alte dati ca sunt atatea taine despre care cred ca le stiu rostul sau pe langa care trec ca Voda prin loboda …

  7. CalinH spune:

    Nu contează culoarea. La porumbeii dusi pe umăr nu contează culoare. Atâta lucru stiu si eu.

  8. CalinH spune:

    Ups, n-am bătut un „a”, a iesit „culoare”, in loc de „culoarea”…

  9. Noncelaura spune:

    😦 si eu care ma bucurasem ca o fi fost vreunul din porumbeii mei… Dar ce importanta mai are… tot cel alb cucereste inimile🙂

  10. A.Dama spune:

    Cella,
    Nu ne rămâne decât să ne ascuțim inima. Cum o fi arătând ascuțitoarea inimii?🙂

  11. A.Dama spune:

    Foarte exact, Căline!🙂
    Știi că dacă se suprapun toate culorile ajungem la alb?

  12. A.Dama spune:

    Sigur a fost un porumbel de la tine, Laura! Doar i-ai făcut să vorbească, nu?
    Adică să bea apă din Izvor. Ca prințesa din imagine…🙂

  13. rodica botan spune:

    🙂 mi-ar place sa-mi trimiti si partea de sus…

  14. A.Dama spune:

    Pentru tine, Rodica, cu drag!😉

  15. Alex spune:

    În pozele de mai sus, sunt paşi ce aduc a plutire…asemeni unui zbor de porumbel….

  16. A.Dama spune:

    Așa zici tu, Alex?
    Nu ești departe de poezie!🙂

  17. Pingback: Prăjitura verde cu coji de portocală | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

