(ziua) a opta


de-ale Adămioarei:

Wow, 8 years?! You have two babies… Doar că pe unul nu l-ai hrănit de mult!

Da, a fost un an sabatic după anul sabatic! Adică un fel de ziua a opta.

Mereu ne revine (ocazia de) A OPTA…

.

answp8.

About A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (D)evenimenţial, De blog(oslovit) și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la (ziua) a opta

  1. Alex spune:

    La mulţi ani, dragă A.Dama!🙂
    ________
    Mulțumesc, Alex dragă!

    • Alex spune:

      Abia aştept să treacă şi anul post-sabatic şi să ne bucuri cu articolele tale. Numai bine să-ţi fie!🙂
      ___________
      Dragă Alex, eu scriu în continuare… Scriu tăceri cu multiple (sub)înțelesuri!
      Bucură-te de vacanță și de predicuțele Sarei!😉

  2. mihaela spune:

    mă bucur să citesc tăcerile🙂 de unele îmi amintesc, iar de altele mă bucur că le-ai scos la lumină din traista celor 8 ani!)

    m-am tot impiedicat prin wordpress incercand sa ma loghez… pe urma am zis ca a trecut momentul istoric🙂 , iar in final mi-am zis ca-i mai bine mai tarziu decat niciodata. La mulți ani!🙂

    ______
    Mulțumesc, Mihaela!
    Dacă orice exprimare își are partea ei de relativitate, atunci și tăcerile sunt rel(ativ)e…
    Hai să ciocnim un pahar de Cuvânt!😉

  3. rubenbucoiu spune:

    Oamenii te citesc si cand taci🙂
    Keep up the good/ better/ best blogging!… (s-or incurcat in urare, poate ca..)
    ____________
    Călătorru,
    Dincolo de impredictibile citiri și tăceri, mersi de urări!
    Iară ție, felicitări că te-ai făcut mai poet (cu un volum)!
    Sper să am cândva bucuria de a-l răsfoi (ne)tăcând!😉

Lasă un răspuns

