(in)vers pascal


de Ioan Alexandru

Stăpânul Cosmosului este Miel,
Blândeţe numai şi iubire,
Oricât de slavă tăinuie-se El,
E-n creştere dinspre neprihănire.

Pe curcubeul focului de-apoi,
Cu stelele culese-n paraclise,
Strămută jertfa sângelui din noi,
Din flăcările rănilor deschise.

.

foto

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (D)evenimenţial și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la (in)vers pascal

  1. liviuspuraci zice:

    „…….Si sa-L cunosc pe El si puterea invierii Lui si partasia suferintelor Lui, si sa ma fac asemenea cu moartea Lui; ca sa ajung cu orice chip, daca voi putea, la invierea din morti. Nu ca am si castigat premiul, sau ca am si ajuns desavarsit; dar alerg inainte cautand sa-l apuc,

    intrucat si eu am fost apucat de HRISTOS ISUS.”

    „…bucurati-va ca numele voastre sunt scrise in ceruri.”

    • A.Dama zice:

      Livius,

      E o mare încurajare să repete cineva în dreptul tău că numele îți este scris în ceruri!
      „Am fost răstignit împreună cu Cristos, și trăiesc. Dar nu mai trăiesc eu, ci Cristos trăiește în mine.”

Lasă un răspuns

