doar (e)


Întrucât adresa de corespondență a acestui blog a fost compromisă, am întrerupt activitatea pe blog. Regret orice inconveniente sau neplăceri survenite din această pricină. Vă mulțumesc tuturor celor ce ați adăstat în lumea adam(a)ică, lăsând sau nu pietre-de-aducere-aminte! Printre anotimpuri amestecate și incerte, vă las pe Cele Mai Bune Mâini!

.

About A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la doar (e)

  1. Dem Covaci spune:

    Mesajul tau lapidar e, recunosc, destul de dur pentru mine.
    Nu am mai comentat aici in ultima vreme, dar am continuat sa il urmaresc, abonat fiind, blogul tau fiind un reper pentru mine.
    Sa fiu sincer nu am prea inteles mesajul tau.
    Daca adresa ta de corespondenta a fost compromisa, schimb-o.
    Daca asta are legatura cu acest blog, fa altul.
    Fara false complimente, vocea ta a fost inconfundabila in acest peisaj si e pacat sa te opresti.
    Daca totusi intentionezi sa te opresti, eu iti multumesc pentru tot si toate si iti doresc binecuvantarea LUI!

    • A.Dama spune:

      Dragă Dem,
      Ai înțeles bine, în ciuda exprimării mele minimale. Ai propus soluții bune și fezabile. Recunoștință!
      Cum am scris în titlu: doare. Încă n-a trecut un an de la operație, nu mă descurc defel cu răutatea asta a cuiva. Dacă a făcut-o o dată, poate recidiva oricând. („Doamne, ocupă-Te Tu, cum Te pricepi, de ei! De obicei cu iubire…”)
      Legat de subiectele de mijlocire, ele vor apărea săptămânal pe pagina respectivă. E o înțelegere între mine și El, de care nu mă dezic.
      Legat de blog… o mare albă stă ‘nainte. Să vină îngerul să tulbure apele!?!

  2. aquarele spune:

    Cred că Marius Cruceru a avut problema aceasta. Poate vă dă un sfat cum a rezolvat-o el.

  3. Oana spune:

    *Mi-aş dori să revii… dar dorinţele mele nu s-au împlinit niciodată. De ce s-ar îndeplini tocmai aceasta, nu?

  4. kristallherz spune:

    Unde să mai poposim noi în blogosfera evanghelică dacă nu în lumea adamaică…
    Deși am încă multe de citit pe acest blog, mi-e dor să vă știu prezentă aici.
    Aștept să reveniți!

  5. Pingback: Așa vorbește Domnul (3) – Jurnal de trei(șpe) | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

