revoluție de unul singur


street43…de-ale Adămioarei:

„Decât să studiem poezia coborâtă în stradă, în care o gaură din perdea se îndrăgostește de o mașină crem, mai bine am studia cincizeci de poeți ca Eminescu!”

.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De vină și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la revoluție de unul singur

  1. marinelblaj zice:

    Că bine zice Adămioara ta! Da’ cine s-o audă? 😦

    • A.Dama zice:

      Marinel,
      Dacă-ți spun că atunci când am „avertizat-o” că pun pe blog ce-a zis, s-a speriat că „dacă aude Cărtărescu ce-am zis de el?” So sweeeet! I-am zis că sigur nu citește Cărtărescu blogul meu. 🙂 Deci cine s-o audă? Măcar profii care aleg textele ce se lucrează la clasă de-ar auzi, fiindcă există posibilitatea de a alege.

  2. Alex zice:

    Ce gand frumos! De-ar gandi la fel cat mai multi dintre tinerii de azi…. cate suflete pline de frumos ar fi in lumea asta… Mi-a placut mult titlul ales. Marile schimbari trebuie sa plece de la cineva anume.
    Mult succes Adamioarei in demersul ei minunat! 🙂

  3. DanutM zice:

    Reblogged this on Persona and commented:
    intelepciunea nu tine de virsta; ea vine cind vrea ea – la unii/unele, asa cum se vede in acest caz, foarte devreme

  4. Geo zice:

    Ce pacat ca nu se mai citeste poezie!

Lasă un răspuns

