Cer(c) de foc


soleil13Chiar dacă adoarme cu lauda greierilor și se trezește cu gloria inimii de rouă, A.Dama are de traversat încă un cerc de foc… fără pregătirea specială de acrobat la mari înălțimi.

Oricât de cu neputință ar fi la oameni, e specialitatea Lui să transforme imposibilul în tangibil: „am văzut cu ochii noștri, am auzit cu urechile noastre…”

Dacă se poate merge în șir indian pe sârma rugilor nemistuiți, dacă mai aveți în traistă un grăunte de muștar și-n inimă un cer de foc, fiți alături de A.Dama încă o dată!

*

Vezi povestea cercului de foc aici!

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De probă și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Cer(c) de foc

  1. livius zice:

    „…pregatirea speciala de acrobat la mari inaltimi” – totusi eu cred ca exista, prin: „am vazut cu ochii nostri, am pipait cu mainile noastre, am auzit…”. Nu cred ca Domnul hotaraste sa treaca pe cineva prin foc fara ca acel (acea) cineva sa nu aiba parte de sfatul Lui. Tu ai auzit mai mult decat altii, si ai vazut mai mult decat altii, ai pipait mai mult ca altii, oare nu ti se pare foarte cunoscut cuvantul „nu te teme, sunt cu tine”? Domnul va fi de partea ta si in aceasta noua experienta a cercului de foc, dar trebuie mai mult curaj in a-L crede ca ceea ce spune poate sa si implineasca. Sunt sigur ca multi vor fi de asemenea sensibilizati de strigatul tau.
    Domnul este biruinta ta!!!

    • A.Dama zice:

      Livius, oare pregătirea aceea e suficientă pentru orice – chiar orice – împrejurare? Ultima mare pregătire la înălțime m-a cioplit pentru a împrăștia Dragostea Lui, pe care am primit-o dintr-un belșug atât de neașteptat, cunoscut până acum doar din fraze învățate pe de rost, dar nepuse în practică. Asta doar pentru a confirma că mi s-a dat harul să văd, să pipăi și să aud… Mă trezesc și adorm cu imnuri de laudă. Prezența Lui e certitudine și învăluire tainică în fiecare zi.
      Am încercat doar să-i chem laolaltă pe cei ce plâng cu cei ce plâng, se bucură cu cei ce au motive de bucurie și… se-apropie de foc cu cei ce trebuie să-l traverseze fără costum ignifug. Dar n-am pus în cui lauda, chiar dacă ard.
      Mulțumesc pentru încurajare! Spun Amin la proclamația ta finală!

    • livius zice:

      Nu stiu cine a compus cantarea „Nadejdea mea e Dumnezeu”, eu as fi tentat sa cred ca Duhul Sfant i-a inspirat-o mamei tale, dar asta nu ar fi prea important acum, important este mesajul transmis prin cuvintele cantarii. De altfel pasajul: „…ne bucuram chiar si in necazurile noastre; caci stim ca necazul aduce rabdare, rabdarea aduce biruinta in incercare, iar biruinta aceasta aduce nadejdea. Insa nadejdea aceasta nu insala, pentru ca dragostea lui Dumnezeu a fost turnata in inimile noastre prin Duhul Sfant care ne-a fost dat.”
      Pregatirea de care am beneficiat pana acum, DA, este suficienta, pentru ca am suit prin traire directa cu Domnul, la un alt nivel de cunoastere a puterii Sale. Sunt convins ca Duhul Sfant si-a facut deja lucrarea, tu doar urmareste firul.

      • A.Dama zice:

        Dragă Livius, există mai multe cântări primite de mami pe Calea cea mai Directă, care s-au cântat în comun în biserici acum câțiva ani. Dar poate e nevoie să ne reunim cu frații și cu tata, ca să le inventariem. „Nădejdea mea e Dumnezeu”, am cântat-o acum două zile, și e mereu vie prin mesajul simplu, dar adânc. Poate lupta care se repetă constant e aceea de a realiza ce înseamnă odihna Lui și de a sta în ea efectiv. Nu de a vegeta, ci de a nu lăsa ca vrăjmașul să întunece lumina odată primită. Da, am urmărit firul, am urmărit indicațiile de pe traseu, pricep ce vrea de la mine, însă mijloacele prin care să se întâmple rămân îngropate într-o umbră deasă. E cu neputință la oameni… Dacă este voia Lui, se va întâmpla negreșit! Pentru ca oamenii să-L laude pe Cel ce are copyright-ul rețetei de traversare a cercului de foc.

  2. cella zice:

    Eu stiu ca „Fiul lui Dumnezeu, Care are ochii ca flacăra focului” are o solutie, un plan pentru cercul tau de foc si mai stiu ca la El totul e posibil, iar ceea ce-mi ramane de facut este sa astept minunile! Astept rugandu-ma!
    Acu nu stiu daca m-am asezat in sir indian sau in sir romanesc 😉

    • A.Dama zice:

      Dragă Cella, nici că-mi mai pasă de „naționalitatea” șirului. 🙂 Numai să fie inimi care să să bată deodată cu a Lui și a celor ce strigă după ajutor… Ca să avem apoi minuni de dat mai departe. Mulțumesc pentru rugii nemistuiți!

  3. Camix zice:

    o să aduc maci înaintea Lui să-i întregească cum știe EL mai bine! să fii bine, frumoaso.

  4. alma nahe zice:

    Suntem cu tine! În gând! În faptă va fi EL… Să fie primit și nu luat! Sănătate,
    Adamo! Pe câmp mai sunt și sperietori, dar nu pentru noi le pune(m)…

    • A.Dama zice:

      Dragă Alma, mă fac iar mică-mititea, să-ncap în gândul vostru. Dacă sperietorile ar fi inofensive, nu și-ar mai afla rost. Poate că-s la locul lor, ca să ne mențină în starea de trezie. E cea creatoare… Primesc cu mulțumire fapta și sănătatea!

  5. Alex zice:

    Alături de tine, cu mult drag, şi aproape unii de alţii, în rugăciune, pentru ca să treci cu bine şi de acest „cerc de foc”.
    Numai bine să-ţi fie, dragă A.Dama! Iar Dumnezeu să te ţină în paza Sa în toate zilele! 🙂

    • A.Dama zice:

      Dragă Alex, mă gândeam și zilele trecute că, până ce avem noi soluții și ne strecurăm printre provocările obișnuite, nici nu realizăm cât depindem de El. Când nu mai avem nicio soluție, Îi dăm și Lui cuvântul…
      Sănătate multă vă doresc și eu și bucuria zilnică a Prezenței!

  6. mihaela zice:

    ca de obicei, eu mă tot întreb De ce? și singurul răspuns care-mi vine în minte este „Urechea mea auzise vorbindu-se de Tine; dar acum ochiul meu Te-a văzut” (Iov 42:5)

    mă alătur și eu șirului indian… în așteptarea minunilor 🙂

    • A.Dama zice:

      E un verset încurajator, Mihaela dragă. Acum mă întreb dacă lui Iov i s-a întâmplat o singură dată sau l-a repetat ori de câte ori a auzit, a văzut, a simțit minunea în carnea lui. Mulțumiri pentru alăturare! Răsplătirile vin, inevitabil, de Mai Sus. 🙂

  7. aquarele zice:

    Doar încredere în Tatăl bun care știe ce face. El are toate detaliile, El are grijă de toate îngrijorările noastre. Dumnezeu știe și toate slăbiciunile și toate neputințele noastre. Duhul Său Sfânt mijlocește cu negrăite suspine.

    • A.Dama zice:

      Mulțumesc, Aquarele, pentru (re)amintirea adevărurilor simple, dar complexe prin acțiunea lor în trăirea efectivă!
      Și pentru cânt când e nevoie de frânghii suplimentare la cățărat.

  8. kristallherz zice:

    Domnul să fie cu tine, în cercul de foc A.Dama! Bunătatea și îndurarea Lui să te însoțească, iar brațul Lui să îți dea biruință în încercare!
    Îmi doresc ca Domnul să lucreze cu mult mai mult decât au spus-o slabele mele cuvinte!

    • A.Dama zice:

      Dragă Kristallherz,
      Ai fost ascultat. Ai motive de în plus de mulțumire. Chiar vorbeam zilele trecute cu o prietenă despre cât de neputincioase sunt cuvintele noastre de-atâtea ori. Și totuși, ceva Îl determină pe El să ne-asculte cu mare atenție.

      • kristallherz zice:

        Ma bucur tare ca ati revenit. Chiar ma intrebam, zilele trecute, oare cum mai sunteti si ce mai e cu dvs.
        Va spun cu drag: Bine ati revenit!

        • kristallherz zice:

          Fara macii dvs. blogosfera crestina era cu mult mai lipsita de culoare. 🙂

          • A.Dama zice:

            Ei, da, nu pot renunța la maci, chiar dacă sunt flori controversate și… atât de fragile. Dar când scrie Acolo de „floarea de pe câmp”, citesc inevitabil: „maci”. :)

        • A.Dama zice:

          Dragă Kristallherz, bun revenit și ție în lumea mea!
          Perioada postoperatorie a fost cu suișuri și coborâșuri, cum era de așteptat. Asta, ca să-ți răspund pe scurt la întrebarea indirectă „cum mai sunteți”. (Știi că poți să-mi spui „tu”. ;) ) Încă n-am intrat într-o stare de normalitate cu sănătatea, dar experiența asta m-a adus foarte aproape de Dumnezeu și, dacă mi-ar da voie acum să aleg dacă vreau să trec printr-o astfel de operație sau nu, aș spune un DA mare, numai să fie El cu mine așa cum a fost în spital și după aceea.
          În altă ordine de idei, chiar dacă am lipsit mult din spațiul virtual, mi-am binecuvântat în continuare cititorii și… m-am ocupat de oameni în spațiul real.
          Doamne-ajută-ne în continuare să fim lumina Ta!

  9. Daniel zice:

    Ce faci A.Dama? esti bolnava? Sper ca nu!

  10. Pingback: De tricotat în cor… | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

