Perspectivă


Ce bine se vede de la înălțime!

.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De ochi(t). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Perspectivă

  1. cella zice:

    nu au crescut puii astia … ca ar fi vremea sa fie marisori si ar merge de un gratarel ;))

  2. Alex zice:

    Mai ales când eşti purtat în mâini ocrotitoare!
    Superbă fotografia!
    Numai bine, A.Dama! 🙂

  3. marinelblaj zice:

    Privind la fotografia asta mă gândesc că oarecum în felul ăsta ne privim şi ne trăim viaţa… oscilând între fragilitatea de puiuţ, tânjirea după mâini ocrotitoare, ispita „grătărelului” şi promisiuni… Mulţumesc, Adama, pentru provocare! 😉

    • ilef zice:

      Eu am tinut o singura data puisori in mana, in copilarie. Le simteam inima batand, trupul firav, fiecare oscior, tremurul … N-am rezistat in fata vulnerabilitatii. De-atunci nu am putut decat sa mangai puful puisorilor; numai ce-mi imaginez ca-l cuprind in palma si ma cutremur fizic.
      Cred ca Cel de Sus ne tine in mana la fel, ne simte freamatul inimii si al trupului. Sper ca nu este fricos si ne tine bine. Stie cand sa ne prinda, cand sa ne mai lase, stie cat de sensibili suntem si cum trebuie sa se poarte cu noi, fiindca dincolo de slabiciuni, ne-a dat si multa putere.

      • A.Dama zice:

        Dragă Ilef, dacă ai ști cât m-am bucurat să te citesc! Aș zice doar „Amin” la rândurile scrise de tine, fiindcă sunt ca o aducere-aminte întru laudă Celui ce ne ține pe Cele Mai Bune Mâini.
        Așa să te țină și azi, și mereu!

    • A.Dama zice:

      Marinel,
      Numa’ să nu ne vâneze cineva pe post de „grătărel”. 🙂
      Cu plăcere, și-altă dată!

  4. Pingback: Zâmbesc, deci exist | Călin Hera. PA-uri şi mirări

  5. liviuspuraci zice:

    Când mă uit la puisorii tai si la perspectiva pe care o au, mă gândesc la perspectiva pe care o aveau ucenicii in corabia invaluita de valuri când Domnul doarmea fără grija, iar ei erau intepeniti de frica.

Lasă un răspuns

