(d)in larg


Unde sa scapi de vantul referendumului si de valurile boicotarii lui?

Am lasat tarmul departe… In sfarsit, inteleg mai bine de ce vanturile, valurile ori  valurile, vanturile.

Un inceput de frica inevitabil… Si totusi, de-aici incolo e partea Ta. La nevoie, voi pasi pe ape.

Unde se-aduna pescarusii, e rost de pescuit. Cat de prietenosi pot fi pescarusii cand le-arunci hrana! Seamana cu oamenii…

A fost prima data cand am vazut si 6 pesti prinsi pe-o undita. Dupa o captura de mai bine de 200 de bucati, ne-am intors pe tarm… undeva in indepartata proximitate a pescuirii minunate. Am mancat pe saturate, si noi, si vecinii, si cativa prieteni „extravilani”.

De luat cu multumiri!

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De ochi(t) și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la (d)in larg

  1. liviuspuraci zice:

    Asa cum zici! Fiecare zi se ia cu multumiri. Chiar daca in indepartata proximitate se „pescuieste”, ori se…”boicoteaza”. Darul cel mai minunat care ni se da in fiecare dimineata cand incepem o noua zi, este Bunatatea Domnului, innoita pentru noi chiar inainte de a ne-o oferi. Aceasta este tot ce ma face sa mai trag nadejde!

    • A.Dama zice:

      Livius, inca nu stiu daca duminica voi pescui sau voi boicota.
      Dar voi multumi pentru Bunatate! Chiar daca noi n-am prins pesti asa mari cum ai prins tu. 🙂

  2. liviuspuraci zice:

    You know what? Eu am o oarecare performanta in fata voastra, ca am prins un peste mai mare, dar voi aveti performanta de a prinde… multi deodata. Nu stiu cum e sa pui 6 sau mai multe carlige pe o linie. Dupa parerea mea, asta este braconaj si se pedepseste conform legilor in vigoare. Ha! Ha! Ha!
    Pentru duminica, nu te-ai hotarat inca? Oare ce ar trebui sa se mai intample, ca sa te poti hotari? Nu s-au intamplat destule lucruri alarmante (ca sa nu mai vorbim de zgomotul armelor de razboi), ca sa te ingrijoreze, si nu putin? Daca tu, un intelectual, stai in cumpana, ti-as da numarul de telefon al mamei mele (are 80 de ani), si ea te va ajuta sa iei o decizie. Asta numai daca soliciti, uita de sugestie.
    Acum sa lasam gluma la o parte, le doresc tuturor prietenilor Domnului Isus o duminica binecuvantata, petrecuta in raza Luminii Sale !

    • A.Dama zice:

      Ei, dragă Livius, mă-ndoiesc că a fost braconaj, dacă erau și alții prin preajmă, făcând același lucru – la lumina zilei. Dar aș repeta experiența, dacă aș mai avea ocazia. Acolo, pe mare, am pierdut noțiunea timpului. Acolo se-nvârt altfel acele ceasornicului. 🙂
      Cât despre votare, uite că a trecut! E clar că până la urmă am decis într-un fel sau altul…
      Mulțumesc de binecuvântări. Le întorc înspre voi primenite.

  3. teo zice:

    …daca mergi la pescuit, mai ai o sansa… daca nu mergi, sigur nu vei prinde nimic!!!

  4. Alex zice:

    Dacă ai ales pescuitul, ai făcut cel mai bine! Decât „valurile răutăţii” oamenilor, mai bine valurile mării! Dintre acestea tot mai prinzi şi peşti, dar din celelalte….

Lasă un răspuns

