sculpter


Când m-am suit pe munte, ca să iau tablele de piatră, tablele legământului pe care l-a făcut Domnul cu voi, am rămas pe munte patruzeci de zile şi patruzeci de nopţi, fără să mănânc pâine şi fără să beau apă. (Deut 9, 9)

*

– Și dacă primesc pietre în loc de pâine?

– Te apuci de sculptat! mi-ai zis.

.

foto

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De probă și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la sculpter

  1. almanahe zice:

    eu le-aş lipi…:) dar i-aş cere prea mult, aşa-i? adică să-mi dea pietre, dar să-mi dea şi glue!..glue rimează cu clue…

Lasă un răspuns

