ineffa(ça)ble


Un fel de intro: Rândurile de mai jos sunt o părticică dintr-o corespondență care a ajuns la mine neașteptat. Am cerut permisiunea de a publica pasajul de mai jos, fiindcă m-am regăsit printre rânduri, fiindcă mi-e inima agățată de-o toartă de aceste cuvinte simple și dense, fiindcă mi se par un cadou potrivit de 8 Martie. Cu drag, pentru toți cititorii mei… nu doar pentru cititoare. E ineffa(ça)ble.

*

„De când am închis telefonul cu tine, cânt întruna (încetișor, că e 1 jumate noaptea, și nu pot mai tare, ca să nu-i trezesc pe ai mei, dar cânt din toată inima!). În special cântarea „De dorul Tău, Isus iubit”… și chiar mi-aș dori ca El să treacă peste anii viitori și să vină curând, pentru că abia aștept să ajung în Țara Lui de splendori.

Dar până atunci vreau să lucrez aici pentru El în fiecare zi, și voia Lui să se facă la milimetru în viața mea. Nu mai am visuri egoiste de carieră, căsătorie, situație materială etc. Nu-L mai limitez pe El, nici nu-I dau sfaturi cum să lucreze în viața mea, nici nu-I cer nimic din multele lucruri pe care obișnuiam să le amintesc în rugăciunile sufletești, ci sunt dispusă să accept cu bucurie voia Lui 100% în viața mea.

Orice are El pregătit pentru mine, oriunde m-ar duce, merg de mână cu bunul meu Isus, pentru că-L iubesc mai mult decât pot descrie cuvintele limbii române sau ale oricărei alte limbi omenești. Slavă Lui pentru că „m-a cuprins din necuprins” și a aprins viața în mine!

E atât de minunată viața asta nouă în școala Lui, că aș vrea să stau întruna la picioarele Lui să-L ascult, să învăț de la El cum cresc roadele de dragoste, bucurie, pace, răbdare etc. Apoi să cultiv o grădină mare-mare!

Și mi-aș mai dori să-i văd pe toți oamenii prin ochii Lui curați, inundați de dragoste, ochi de Dumnezeu care ne privesc prin Cruce și ne văd curați și fără vină… Ce minune a minunilor!”

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (D)evenimenţial. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la ineffa(ça)ble

  1. convietuire zice:

    De ce oare prin ochii Lui se vede… altfel lumea?
    A.Dama, superb gând adus aici – „Nu mai am visuri egoiste de carieră, căsătorie, situație materială etc. Nu-L mai limitez pe El, nici nu-I dau sfaturi cum să lucreze în viața mea”…
    Te îmbrăţişez cu drag… şi azi, şi mâine… şi mereu 🙂

  2. Alex zice:

    La mulţi ani de 8 Martie!

Lasă un răspuns

