Te-ai rugat pentru Rusia?


Aseară m-a sunat o prietenă și m-a întrebat: „Te-ai rugat pentru Rusia?”

Eram pe drumuri, luată ca din oală, am avut nevoie de câteva secunde înainte de a-i adresa următoarele cuvinte: „Dar ce se întâmplă? Ai auzit ceva grav?”

Răspunsul ei a venit prompt: „Nu. Sau nu știu cât de grav. Mâine îs alegerile. Știi că ți s-a cerut să te rogi pentru Rusia…”

Ei, da! Asta era. Când mi s-a cerut să mă rog, am ascultat… M-am rugat pentru Rusia, pentru copiii Lui de pe teritoriul Rusiei, pentru nimicirea planurilor Celui Rău, m-am rugat pentru evreii din Rusia. (Pentru evreii de pretutindeni.)

Nu mă pricep la politici, nu mi-am făcut o pasiune din a înțelege ce se întâmplă în jurul meu. Interesul meu e punctual și nu neapărat aprofundat. Dar cred că Dumnezeu ascultă rugăciunile, de aceea am ales să mă rog neîncetat.

Câteodată, îmi spune chiar El pentru ce să mă rog. Alteori, motivele sunt mai mult decât la vedere, sunt atât de la îndemână! Se prea poate să nu văd cu ochii aceștia răspunsul câte zile mai am de trăit…

Însă El ascultă și rugăciunile abandonate. Probabil că Zaharia și Elisabeta au renunțat să mai ceară un copil când s-au „știut” bătrâni. Rugăciunea lor a primit răspuns pe când nu mai era „de actualitate”. După ce fusese abandonată.

Poate nu vom vedea răspunsul la rugăciunile noastre cât mai suntem în viață, dar

haideți să ne rugăm pentru Rusia!

Pentru oameni. Pentru cei de la putere, ca și pentru cei aflați sub stăpâniri. Pentru cei ce sunt ai Lui și pentru cei ce vor deveni ai Lui de-acum înainte.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Te-ai rugat pentru Rusia?

  1. cella zice:

    Recunosc ca ieri abia am aflat si eu ca sunt alegeri si am auzit despre masurile de securitate luate pentru verificarea corectitudinii si transparentei tuturor celor implicati in alegeri.

    Domnul are un plan cu ei si cu noi. Insa ni se cere sa ne purtam in rugaciune unii pe altii si avem in Rusia frati si surori … chiar de nu-i stim.

    Multumesc A.Dama de indemn.

  2. DanutM zice:

    Reblogged this on Persona and commented:
    Intr-adevar, ne-am rugat? Astazi sunt alegeri (ca de obicei, trucate) in Rusia.

  3. convietuire zice:

    Frumos ai spus…că El ascultă și rugăciunile abandonate… mi-ai adus aminte de vreo două…

Lasă un răspuns

