Între bând (4)


„Puterea și groaza sunt ale lui Dumnezeu; El face să împărățească pacea în ținuturile Lui înalte.” (Iov 25, 2)

Când ți-e groază, n-ai pace.

Când ai putere, n-ai pace?

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Între bând (4)

  1. 71ganduri zice:

    De puternic ce e, nimic nu se misca in front la inspectia Lui. E o pace de mormant, nu alta. De ingroziti ce suntem, impietrim pur si simplu. Se face o liniste mare-mare si pe deasupra si imparateasca. Daca nu ai pace cand vin clipe de groaza, atunci ce pace ii aia pe care o ai? Daca te arati neputincios in greutati, slaba ti-e puterea… De fapt, ce vroiai sa spui?

    • A.Dama zice:

      Voiam să spun că mi-e groază. Și să se roage cu mine toți cei ce-au cunoscut măcar o dată groaza…

      • Livius zice:

        Nu ai cunoscut niciodata prezenta Lui in barca vietii tale de te temi asa? Imi pare rau sa te abordez in felul acesta, dar eu am cunostinta ca in momente de mare groaza, chiar daca nu se vede, El este primprejur, iar in prezenta Lui furtuna se potoleste !!! E ca si cand parasesti pamantul stabil pe care stai si te incumeti sa mergi pe o coarda deasupra prapastiei. Exercitiu foarte greu, dar nu uita, cu fiecare pas coarda se lateste pana vei putea merge sigur.

        • A.Dama zice:

          Mulțumesc, Livius! Important e să știu că se mai roagă alții pentru mine când mi-e groază.
          Oare de câte ori în viața asta am auzit rostirea Lui: „Taci fără gură”?

  2. mitica zice:

    A.Dama, am tot vrut sa scriu ceva aici… si nu reusesc [deocamdata]
    Acum „ma chinui” sa-mi traduc titlul…
    [e o traducere personala -sa-mi spui daca e ,,corect”]
    Am facut si eu cateva lectii de Engleza si tare mi-a placut cum suna cuvantul ,,somer”.
    Nu-i cuvant inventat aici la noi, unde intalnim foarte multi someri …chiar daca niciodata n-au avut o slujba.
    Cuvantul asa cum este el intrebuintat in lumea capitalista, unde munca este o onoare, in limba noastra inseamna a fi „intre doua slujbe”.
    Asa ca uite varianta mea :
    daca somer inseamna -intre doua slujbe –
    ,,Între bând” ar insemna :
    a fi intre doua ocazii cand iti stamperi setea.

  3. A.Dama zice:

    Am înțeles, Mitică. 🙂
    Sau a fi între două faze ale aceleiași slujbe. Iei o pauză, apoi îți dai seama că tot aia știi face cel mai bine. Și revii înainte de a apuca să te reprofilezi.
    Binecuvântări duminicale, și nu numai!

Lasă un răspuns

