„ziua multumirii”


Când schimbi scutecele unui bebeluș,

când îl hrănești

și îl adormi cu cântece de leagăn,

oare aștepți să îți mulțumească?

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la „ziua multumirii”

  1. Rodica Botan zice:

    Astepti sa-ti zimbeasca… este suficient cred. Astepti sa doarma bine si sa nu plinga…

  2. convietuire zice:

    Fie şi numai faptul că îl poţi schimba, hrăni, iubi, că îi poţi cânta… ESTE mulţumire.
    Singura care ar conta.
    Fotografia este… un ocean de emoţie într-un bob mic de adevăr.

    • A.Dama zice:

      Dragă Oana, așa ar trebui să fie pentru toți!
      În fotografie, e nepoțica mea. Pe care nădăjduiesc să o văd cândva în viață. Am nepoți care au trecut de 20 de ani și nu i-am văzut la față… De multe ori, Îl întreb de ce e așa. Dar nu aștept răspunsuri. Mă mulțumesc cu leagănul de-ntrebări.

  3. mihaela zice:

    Uneori mă gândesc că mulțumirea și fericirea noastră ar fi o modalitate de a-L Lăuda pe Domnul…

  4. Eu așteptam să umple iar scutecul. Era …semn bun 🙂 Avea nevoie de mine iar.

  5. cella zice:

    A.Dama,
    intr-un fel, pruncul iti multumeste dand din maini si picioare, gangurind acolo in legea lui… umplandu-ti inima de bucurie.

Lasă un răspuns

