retro reteaua


drumul șerpuia pe culmi și prin văi, prin sate înțesate de case.

pe lavițele din fața caselor, bătrânii stăteau la povești în fapt de seară.

tinerii veniți din străinătate se uitau mirați cum stau oamenii afară și se uită unii la alții de pe o parte a drumului pe cealaltă.

totul e atât de diferit de peisajul cu care sunt ei obișnuiți. altă lume.

la întrebarea lor:

„da ce fac toți oamenii aici, în stradă?”, li se răspunde nostim:

„stau pe facebook”.

.

la un moment dat, tinerii hotărăsc să-i salute pe băștinași, dacă tot le traversează teritoriul. bătrânii răspund la salut.

„vezi că mă cunosc?”, se bucură cu mirare o fată zglobie.

„bineînțeles că te cunosc!”, vine prompt răspunsul.

„da’ de unde mă știe?”, mai întreabă fata aproape intrigată.

„de pe facebook, normal!”

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De(s)tindere și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la retro reteaua

  1. convietuire zice:

    Fabulos 🙂 De asta refuz cu obstinaţie… încă… „să-mi fac cont pe facebook”… Dacă mă recunoaşte vreun tinerel? 😀
    Te îmbrăţişez, A. Dama… mi-era dor de tine.

Lasă un răspuns

