Lucrând în întuneric


Din pricina aceasta, va veni noaptea peste voi… fără nicio vedenie! Şi întunericul… fără nicio prorocie! Soarele va asfinţi peste aceşti proroci, şi ziua se va întuneca peste ei! (Mica 3, 6)

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De gândit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Lucrând în întuneric

  1. Livius zice:

    Auzim destul de des expresia ” Dumnezeu vorbeste prin … cutare cu DA SI AMIN”. Perpetuata de toti cei ce prin credinta accepta ca Dumnezeu foloseste si astazi acest canal de comunicare cu alesii Sai, pentru a -si face cunoscute intentiile. Dar ce ne facem cand constatam ca este NU, da si amin. Totusi grupuri importante de oameni ii urmeaza in nebunia lor. Ceea ce a constatat cu multa durere profetul Mica, stiind ca prorocii sunt un segment important intre liderii timpului, s-a repetat in timpul Domnului Isus, apostolii Domnului, mai ales Pavel a avut mult de furca cu „aceste stanci ascunse la mesele voastre de dragoste, etc, (Iuda, 8-16), dialogul Domnului cu Ioan in insula Patmos, scoate in evidenta prezenta prorocilor carora „li se pune ceva in gura”, intr-un cuvant MINCINOSII, CORUPTII, INSELATORII. Paralel cu ei insa, sunt acei „Mica”, prin care Cuvantul Domnului curge ca un rau cu apa limpede, de care cei insetati se pot bucura.
    Am, si inca mai cunosc oameni si femei ale lui Dumnezeu, in gura carora cuvantul Domnului este „DA si AMIN.” Am, si cunosc multi cari prorocesc pentru, si in functie de ce li se pune in gura.
    Ce stiu insa, si o spun cu toata taria, din cauza inselatorilor nu ma voi opri sa-i caut, si sa am partasie cu cei ce vorbesc Adevarul. Si nu ma opresc in dreptul celor ce nu cred nimic, nu am timp, nu imi este ingaduit, am un Dumnezeu prea Minunat si vocal ca urechea mea sa nu-L auda, ochiul meu sa nu-L vada, iar mana mea sa nu Il simta atingerea. O, da, a facut-o de atatea ori…

    • A.Dama zice:

      Livius,
      După ce te-am citit, mi-am reamintit că oriunde este ceva de valoare, se încearcă și o copie, nu? Pentru banii adevărați și pentru operele de valoare, se găsesc falsificatori, mărcile sunt contrafăcute, iar pentru Biserica lui Cristos, cineva e foarte interesat să zidească un edificiu un fals…
      Când am luat acest verset, m-am gândit la faptul că, dacă nu e nicio vedenie, dacă nu e nicio prorocie, e noapte și întuneric. Se pot face multe și pe întuneric, cu ajutorul luminii nenaturale, contrafăcute.
      Ar fi greu să stai liniștit, când toate aceste grozăvii au loc peste tot de jur împrejur.

Lasă un răspuns

