poem


L-am primit în sms! Nu mă întrebați de autor.
Nu-i așa că-i sensibil? Și „apocaliptic”: când va veni Cel Ales
Și „străjerist”:)… Dacă desenezi un zâmbet pe o floare ofilită e ca și cum ai alunga „duhul morții”.
Evident că nu găsesc o imagine potrivită pentru rămânere! Poate îmi dați voi idei.

*

Rămâi aici, mai stai pe lacul dintre lacrimi,
E ruga pironită privirii-ți de jasmin,
Veghează peste-amurguri de sânge și de patimi,
Ești licărul de înger care înalță lin…

Rămâi acum, mai stai în crângul înjunghiat
Și desenează zâmbet pe floarea ofilită
Ești lebădă de gingaș, sublim înaripat
Alesu-ți va apare în clipa dăruită.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (De)gustare, De (la) prieteni și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la poem

  1. Lora zice:

    Mda, ai anticipat. Dar e posibil sa nu intrebam de autor?

  2. Pingback: In ziua cea lina « Bellevue

  3. Dan Spaniard zice:

    Si doar te-am rugat sa nu spui c-am scris-o eu!!! 😀

  4. Alex zice:

    Frumoase versuri!

  5. Dem Covaci zice:

    Mai poti spune ceva? E o mica bijuterie.
    Ciudat (pentru vremurile de acum) este ca autorul vorbeste din… umbra.
    Asta parca-i mai da o valenta.

  6. Dem Covaci zice:

    Multumesc de urari-binecuvantari!
    La doamna Macu, pe blog, vorba unui blogger, e aer curat. Face bine la sanatate.

    • A.Dama zice:

      Dem,
      Hm. Noi avem temperaturi foarte mari zilele astea. Aș vrea eu aer curat. Poate în câmpul din headerul tău. 🙂

      • Dem Covaci zice:

        Unde sunt eu (nici nu conteaza unde) nu e chiar asa rau.
        Cat despre campul din headerul meu s-ar putea sa ai dreptate. Acolo a cam batut vantul in ultima vreme.
        A se citi am scris rar, putin si fara consistenta.
        M-au mai salvat vorbele altora care chiar au sau au avut ce spune.

        • A.Dama zice:

          Dem,
          Știu că fiecare face câte-o „penitență” din motive imaginare, măcar la răstimpuri. Chestia cu „consistența” e așa…
          Și mai știu că fiecare găsește la alții că au ce spune. Și e bine să fie așa. Altfel ni s-ar urca la cap, nu?
          Deci te iertăm! 🙂

Lasă un răspuns

