This is a man’s world


*

*

It’s a Man’s World!

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De vină și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la This is a man’s world

  1. 🙂
    Dragă A. Dama, mă vedeam în rolul soţului Angelei, poruncind nevestei mele: „Jos mîinile de pe tastatură! la cratiţă cu tine şi nu uita, mutulică, femeie, mutulică! 🙂
    Doamne, mare Ţi-e grădina. Şi uite că totuşi sunt căsnicii în care cocoşul- sau căuşul, cum vrei să-i spui :)- evanghelic are parte de o femeie supusă care, după tot circul, îl mai şi iubeşte. „Îmblînzirea scorpiei” e nimic, iar Shakespeare un misogin de doi bani faţă de fiorosul VesteaBună. Ai văzut filmul ăla cu Russell Crowe, „Master and Commander”?- hai, nu te mai feri, că Ionescu Cristian doarme la matineu-. Ce-ţi sugerează ţie titlul ăsta, hm? 🙂

    • A.Dama zice:

      Care titlu? „Master and Commander” sau „Îmblânzirea scorpiei”?
      Cristian Ionescu doarme la matineu? 😀
      Eu zic să nu mai meargă surorile la biserică, să meargă numai frații, ca să fie liniște deplină E nasol când vorbesc femeile.
      Dacă, totuși, merg și femeile, să-și ia burqa. Să nu cânte, că unii au recunoscut că, uneori, au fost mai zidiți printr-o cântare decât prin predică. Să nu mai facă mărturii publice, fiindcă e mare risc să înveți din mărturia altcuiva…
      „Femeii îi interzic să aibă blog!”

  2. Pingback: Halama (5) Car cu boi « Vindecătoru

  3. Rodica Botan zice:

    Si se numeste… „vestea buna”… Putea pt sentinta de mai sus sa ia frumusel un nume mai dur.

    • A.Dama zice:

      Rodica,
      Vestea bună are și părțile de veste bună necesară. Asta a fost o scăpare… pe care o au mulți vestitori ai veștii bune. Dar eu sunt personajul negativ în toată povestea, că eu am înrămat comentariul…

  4. DanutM zice:

    Indeed it is. And that’s why it looks so ugly.

  5. Pingback: 13 postări în Top 100 WP (25.06.2011) « România Evanghelică

  6. Pingback: 10 postări în Top 50 WP (26.06.2011) « România Evanghelică

  7. Lora zice:

    Oh! Sa ne facem o aprovizionare cu testosteron! Stiti pe cineva care comercializeaza din asta? Are cineva vreo veste buna? As avea ceva de zis, dar am inteles ca nu mi-e permis sa ma exprim daca nu sunt dotata cu… Deja sunt panicata, am zis atatea! Si nu aveam aprobare de la superiori. Ce ma fac?! A.Dama, crezi ca mai am salvare? Am calcat in picioare cuvantul domnului! Deci nu trebuia sa avem blog? Valeleu! Doua am! Si ma pregateam sa incep si sa predic. Adanc innoptate mai suntem noi femeile!

  8. romuluss zice:

    hm sounds good 😀

    • A.Dama zice:

      Romuluss,
      Comentariul sau piesa? 😛

      • romuluss zice:

        din pacate doar piesa e buna 🙂 , comentariul e teroare. Exista extreme – am vazut femei total marginalizate din aceleasi motive ca si mai sus – as spune ca este doar un misoginism mascat si „argumentat biblic”. Vaisamar de ea exegeza 🙂 . Dar exista si extrema cealalta, in care femeia se impune cu o forta complet devastatoare in fata celor din jur. Consider ca linia inteleapta este linia mediana atat la barbati, cat si la femei.

Lasă un răspuns

