Ca periile…


…strânse una-ntr-alta într-o debara, așa ne periem unii pe alții în biserici. Stăm laolaltă, fără să „ne îndurăm” să ieșim de-acolo, să ne-apucăm de lucru, de curățat.

Gândiți-vă cum ar fi ca periile de curățat să nu fie folosite!? S-ar aduna straturile de praf peste tot, în case, pe străzi, s-ar îmbâcsi aerul.

E momentul ca periile de curățat să se desprindă unele de altele, să fie trecute prin Sânge (pentru „igiena” proprie), iar apoi să înceapă curățarea zonelor, fiecare acolo unde îi e locul, acolo unde se potrivește!

Așa să ne-ajute Dumnezeu!

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De cină (şi) de taină. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ca periile…

  1. mitica zice:

    „…strânse una-ntr-alta într-o debara, așa ne periem unii pe alții în biserici”

    Stiu pe cineva care a „realizat” ca e vremea sa se gandeasca si la cei dinafara zidurilor bisericii.
    S-ar putea sa se potriveasca cu aceasta postare.
    Si-a dat seama ca sunt prea multi invatatori pe metru patrat acolo.
    Ca si cum ai zice -prea multe perii aici in debara.

    „să fie trecute prin Sânge (pentru „igiena” proprie), iar apoi să înceapă curățarea zonelor…”
    E foarte adevarat.
    [altfel …lasa urme ca si periile aspre]

    • A.Dama zice:

      Mitică,
      Mă bucur că ai înțeles. Eu i-am spus unui pastor imaginea asta, dar nu-s convinsă că a priceput-o.
      Ideea e că periile sunt unelte care nu fac nimic singure. Au nevoie de Cineva care să le mânuiască.
      Și aici e o taină… Cine le mână pe perii între mături??????? 🙂

  2. Alex zice:

    Frumos spus, A.Dama!
    Cumva pe lângă subiect, vreau să-ţi spun că, la prima vedere, poza cu periile mi-am amintit de o poezie („Tri şciotki”) din primul an de studiere a limbii ruse. O ştiu foarte bine şi acum, pentru că mi-a plăcut cum suna. Era o poezie despre 3 perii care îşi făceau foarte bine treaba!

    • A.Dama zice:

      Alex, ești total! Ar fi tare să te-auzim cum reciți poezia cu periile.
      Cum îi ziceam lui Mitică, periile trebuie mânuite, că nu fac nimic singure… Dacă le mână Duhul lui Dumnezeu, cu atât mai bine, nu? 🙂

  3. mitica zice:

    „imaginea asta”
    Cred ca ai ochii deschisi larg. Peste tot vezi imagini care duc la ceva de folos.
    …stiu, o sa-mi spui -nu eu…
    Slavit sa fie Cel care deschide ochii si-i limpezeste cu „alifia Lui” de fiecare data cand trebuie.

  4. A.Dama zice:

    Mitică,
    Abia încep să-mi deschid ochii, însă de fiecare dată e ceva de (ne)(mai)văzut! 🙂
    Săptămâna asta am înțeles un lucru important. Am înțeles legătura dintre ce mănânci și ce vezi…

Lasă un răspuns

