Post festum


Darul meu pentru voi, adamelor, este această podoabă imperială. Deși aici semăna cu Big Bangul, eu am văzut mai degrabă o broșă, potrivită pe pieptul fetelor de Împărat. Voi cu ce ați asemui-o?

E de piatră, și își găsește de minune locul potrivit în Piatră!

Să știți că pietrele-podoabe ne (par)vin din privirea zilnică a Feței Lui. Pietrele sunt cunoaștere de Domn.

Alătur podoabei imperiale un cânt, nu atât de sărbătoresc, dar cu mesaj adânc, care sper să ajungă la voi și să vă transforme inima în sărbătoare, măcar pentru trei minute (de credință, nădejde și dragoste). Pentru că fiecăreia ni se spune că există cineva care și-a(r) da(t) viața pentru noi!

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (D)evenimenţial și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Post festum

  1. Alex zice:

    Superbă podoabă imperială! În tăcerea lor, pietrele grăiesc mai bine decât oamenii despre frumuseţea Celui ce le-a creat.

    • A.Dama zice:

      Ei, Alex, acum chiar ai fost poetic, oricât de bărăgănos rămâi!:)

      • Alex zice:

        Sărut mâna, A.Dama! Îţi mulţumesc. Ştii, mă gândeam că până şi …ciulinii Bărăganului au în ei ceva frumos. Am cules câţiva pe la mine pe blog. Unii seamănă chiar cu nişte „podoabe imperiale” mai mici 🙂 Chiar dacă sunt trecătoare, ca iarba câmpului…
        Numai bine!

        • A.Dama zice:

          Alex, oare voi mai găsi pe cineva atât de atașat locului cum ești tu?:) Că eu am suferit doar la prima desprindere mai lungă de casă. În studenție, îmi era un dor nebun de orașul natal… Dar apoi m-am vindecat. Din când în când, mai am nostalgii acute. Le detectez și nu le las să se cronicizeze.:)
          Cât despre ciulini, nu ți s-a întâmplat să te decoreze ei, fără voia ta?

  2. Lora zice:

    Unde au disparut adamele?! Or fi la moderare?! Dar si cand ies ele de acolo… Multumim pentru minunatul dar. In mintea mea devine un fel de scoica 🙂 nu cu perla 🙂 ci cu un diamant pe masura 🙂 Sper sa gasesc una din asta candva. Incep sa caut de-acuma…

    • A.Dama zice:

      Lora,
      Adamele protestează contra inconsecvenței A.Damei. Eh! Măcar am o scuză bună. Primăvara, cât o fi ea de frumoasă, e anemică de felul ei.
      Cât despre căutarea ta, îți urez să nu fie scurtă (ca să prețuiască prea puțin), dar nici nesfârșită (ca să-ți pierzi nădejdea). 🙂

  3. Pingback: Roaba cu amintiri | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

