Google Translate ca banc


Se ştie că Google Translate nu e de încredere. Dar poate fi bun pe post de banc.

Uitaţi-vă la imaginea de mai jos! Limba de origine, limba pentru traducere şi rezultatul.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în Demenţial și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Google Translate ca banc

  1. eumiealmeu zice:

    conform principiului Google are întotdeauna dreptate, eu propun să căutăm şi-n dicţionarul francez: cred că şi-au însuşit şi ei cuvintele „beautiful dreams” şi n-am fost noi informaţi. poate noul dicţionar a ieşit ieri şi n-a intrat pe piaţa românească. 🙂

  2. Alex zice:

    Ha, ha!
    Eu o singura data am apelat la acest serviciu, pt un prospect al unui produs electronic. Am râs cu lacrimi ce „minuni” au ieşit! Măcar m-am distrat, dacă de lămurit…nici vorbă!
    O zi frumoasă să ai!

  3. Aveam un profesor care spunea (cand se termina ora de curs si pleca):
    „Au revoir, dupa cum zice turcul in limba greaca…”
    Glumea, evident… Nu era inca Google.. 🙂

    • A.Dama zice:

      Aurel Mateescu,
      După google-izare, cum ar fi zis?
      Orvoar, cum zice Turku în greceask. 🙂
      Am făcut cu studenții un test. Eu le-am rezolvat oral tot testul. Bine, le-am spus rapid răspunsurile, nu atât cât să le scrie după dictare. Dar, în loc de ”emploi”, destul de mulți au scris ”emploa”. Ce să ne mai supărăm pe Google, când lucrezi direct cu oamenii, și nu asimilează nici strictul necesar?!

  4. Mihai zice:

    Daca chiar asa ar suna limba franceza ce bine era, stiam si eu 2 limbi 🙂

  5. Bibliotecaru zice:

    Click.

    Mie îmi oferă rezultatul „beau rêve”.

    Chestiunea este destul de simplă. Limba de bază este engleza. Cu alte cuvinte există lexicul în limba engleză şi, pentru fiecare cuvânt în engleză, există cuvântul echivalent pentru toate celelalte limbi disponibile. Evident, captura de mai sus reprezintă o eroare de moment a sistemului.

  6. mitica zice:

    ,,Google ” a mai facut totusi progrese.
    Am introdus in ziua cand l-am instalat o fraza ….si mi-a marcat ziua .
    Am zis cam asa :
    Sunt foarte multumit ca am instalat aceasta unealta de lucru -Slava Domnului.
    Am asteptat si mi-a tradus destul de bine .
    La sfarsit insa a zis:
    Mister Slava.

  7. Sunteti interesati de un schimb de link cu
    romaniiautalentro.blogspot.com
    astept un comm la o postare sau prin formularul contact
    Va multumesc!

  8. AlexB zice:

    Mi-am mai amintit de una. :)) Iata ce am primit la un moment dat pe o adresa de contact (IP-ul era de Canada):

    „I nevoie la spre mulţumesc so much pentru a crea such un minunat website. Acesta este foarte simplu la spre folos şi well organized. As un calculator instructor I appreciate un website that I a putea refer la spre meu student. I a descoperi al tău website despre o săptămînă în urmă şi have visited fiecare zi. Mulţumesc iar de asemenea vrut la spre a intreba despre obtaining art.hot. password la spre cîţiva de la PowerPoints I de la. Unde a putea I a lua this password? I sînt a traduce this mesaj de la Englez la spre Român so I hope it a face sense. Mulţumiri iar!”

    Important e ca ne intelegem. =))

  9. AlexB zice:

    ce-ar fi de ne(mai)inteles? este clar ca-i neclar! :))

  10. eu am constatat ca e destul de bun translatorul asta (pe un text stiintific incercat). si cu cat mai mare e paragraful de tradus cu atat mai buna e traducerea. desigur, functioneaza doar daca stii limba si vrei sa te misti mai repede cu traducerea.

    • A.Dama zice:

      Liftingshadows,
      Tu ești om serios. Noi ne amuzăm de ratări.
      Totuși, cred că depinde din ce limbă în ce limbă se face traducerea. Cât de circula(n)te sunt…

  11. AlexB zice:

    Dar „mucitor” ce-o fi insemnand? =)) http://i.imgur.com/22Cd5.jpg

Lasă un răspuns

