Vor fi ca îngerii – Update


Cei care aţi participat la provocarea de aici şi de aici aţi decis în mare parte că în fotografii ar fi o fetiţă.

Am reţinut şi varianta cu îngerul (cu sau fără scutec), am reţinut şi ezitările, şi varianta cu băieţelul.

Sigur că toate răspunsurile sunt bune de pus în ramă, fiindcă ştiu că mersul pe pipăite e, în general, indezirabil, şi totuşi, v-aţi încumetat la el! Felicitări inimoase tuturor!

Între timp, aţi priceput din răspunsuri că am vrut să mergem dincolo de imagini, să demontăm ceea ce, din reflex, ne orientează aşteptările într-o anumită direcţie. Pentru asta, există suficiente strategii în zilele noastre. S-au inventat şi continuă să se inventeze strategii pentru ca oamenii să fie atraşi să adopte un anumit comportament – vizavi de aproape orice şi oricine.

De aceea v-am propus să medităm cum ar fi ca aparenţele să ne înşele amarnic şi să realizăm că cele ascunse doar El le cunoaşte în adevăr. Doar El deţine toate datele problemei şi nu poate greşi în rezolvarea ei… Cu toate acestea, a avea mereu ochii deschişi, urechile pregătite etc. ne ajută în descoperirea acelor lucruri de care să nu ne îndoim, în ciuda faptului că nu putem elimina toate îndoielile…

Vreau să vă mulţumesc tuturor celor care aţi participat. Am zâmbit printre cuvintele voastre, am făcut piruete, m-am dat cu sania şi am alergat 100 de metri obstacole, dar a meritat.

Acum pot să vă spun că în fotografii e o fetiţă, fiindcă e cea mai tânără nepoţică pe care o am… E uşor să devii mătuşă! Nu trebuie să faci mare lucru.:) M.J., la doar 4 zile, a devenit „vedetă”… Dar e un fel de binecuvântare, dacă mă gândesc bine!

Deşi nu m-aţi ajutat în a decide care dintre comentatori să aibă ca mulţumire suplimentară un articol cu dedicaţie pe acest blog, voi decide eu că articolul îi va fi adresat lui IleF. Contestaţii se primesc în următoarele .n. ore!:)

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Vor fi ca îngerii – Update

  1. cella zice:

    sa iti traiasca nepotica ….
    si da, e usor sa fii matusa … cateodata =))

  2. ligia beltechi zice:

    M-as fi luat la prinsoare ca mainile ce sustin ingerasul sunt ale tale. Felicitari pentru nepotica! Intr-adevar ai inca un motiv sa fii mandra.

    • A.Dama zice:

      Ligia,
      Du-te câteva articole în urmă! Vei găsi pe undeva şi mâna mea.
      Mulţumesc de urări, dar trebuie să le transmit mai departe cui le merită!
      Sunt mândră… Să vezi ce-o să-mi capăt dacă recunosc asta! 😛

  3. Alex Pop zice:

    Dedicated to little M.J. – a star “cute as a button”! (not Michael Jackson, but ADama’s latest niece)

    I wish you happiness, nonstop
    More riches than the King of Pop –
    I wish you not just earthly things
    But LIFE with Him, the King of Kings!

    • A.Dama zice:

      Alex Pop, m-a amuzat de numa chestia cu iniţialele, fiindcă eu n-am realizat-o înainte de a citi comentariul tău. Well, era limpede că ele veneau de la Maria Julia, şi nu aveam alte rezonanţe în căpşor.

      Şi pentru urător, asemeni,
      Mult har, şi-n ceruri mari averi,
      Şi sănătate, glia să o semeni
      La cât mai multe primăveri.

Lasă un răspuns

