ca tren para bo(a)la


text (prea) rea list de spre sect iile b-p in cer (ce) tare

la ac ele scoli se-n vata ce e rau si ce e bine

cum se f ace a mor cu mine care ex plod ea za-n sine

i ar de scoli tren ele treze din tren (d)uri pe moarte sine

s capi ca f ac(i) a mor cu mine care ex plod ea za-n tine

foto

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De(z)legat și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la ca tren para bo(a)la

  1. teo zice:

    …decat privitul peste gard si un zambet fals,mai bine bataturi in palma!

  2. sam zice:

    Poate l acele scoli se pre dă mai mult decât se poate pre lua
    În nici un caz teologie po etică

    • A.Dama zice:

      Sam, dacă voiam să fiu exp licită, ieșea ton ul și mai saca dat.:)
      Școlile ne învață să ne urcăm pe piedestal uri confortabile ca să arătăm cu degetul pe oricine ar fi mai jos, chiar dacă numai un pic mai jos, iar dacă vine o altă învățăt ură, capii de dinainte zic că mai bine explodezi decât să o iei pe arăt uri.

  3. Bibliotecaru zice:

    Interesant. Este o formă de profunzime. Chestiunea este că dimensiunea cuvintelor legate şi dimensiunea cuvintelor despărţite ar trebui să se completeze conducând la un alt înţeles.

  4. rodica botan zice:

    Am citit si mi s-au ridicat sprincenele pe frunte asa de sus ca le-am gasit numa’ cind m-am scarpinat in mijlocul capului…incurcata mai e treaba pe la tine…a.dama…

  5. preluca zice:

    …incurcata rau…ca si relatiile b-p!

  6. Rodica Botan zice:

    preluca…
    eu baptista si a.dama penticostala = relatie superba
    Se poate si asa…

  7. Rodica Botan zice:

    Nu chiar …le-am prins intr-o codita draguta in virful capului. Ma gindesc sa le pun o fontita …nu stiu exact ce culoare s-ar potrivii…ma mai gindesc!!!
    🙂

  8. preluca zice:

    …la varfuri m-am referit!La baza este…ok!(b-p)!!!

  9. teo zice:

    …un exemplu de la…baza ar fi…noi! Eu, sotia,Teo cel mic(b), Paul cu sotia lui, Petru, baietii cei mari(p). Avem armonie deplina!

Lasă un răspuns

