Ruga pentru fratii mei


Duhule Sfinte, lucrează în frații mei voia și planul lui Dumnezeu, lucrează în ei setea de a-L cunoaște pe Tatăl în adevăr!

Duhule Sfinte, învață-i pe frații mei că numai cel ce se face robul tuturor ajunge cel mai mare!

Duhule Sfinte, operează în mințile fraților mei înnoirea pe care nu o poate falsifica niciun înger al întunericului!

Duhule Sfinte amintește-le fraților mei că niciunul nu este bun, ci toți sunt lipsiți de slava lui Dumnezeu!

Duhule Sfinte, învață-i pe frații mei ce-nseamnă ascunderea în Cristos, ca atunci când cineva îi laudă, să arunce asupra Lui lauda primită și să nu-și ia nimic pentru ei înșiși, iar atunci când cineva îi batjocorește, să știe că batjocura n-o încasează ei, ci Cristos!

Duhule Sfinte, îngăduie ploaie târzie peste toți frații mei și peste orice ființă!

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Ruga pentru fratii mei

  1. eLioR. zice:

    amin! frumoasa rugaciune.

  2. Liliana Corbu zice:

    Amin.
    Mi-ai amintit de un lucru…grozav scris/ mentionat in Biblie. Ca orice pacat este iertat. dar pacatul/ hula impotriva Duhului Sfant sunt…de neiertat. (e atat de tarziu si sunt atat de franta, incat nu-mi amintesc exact capitolul si versetul).
    Dar, in trecerea mea pe la o oază de lectura, am revazut prin ruga ta cat de important este sa ne rugam in Numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant.
    Multumesc.

  3. Pingback: premiul primit, daruit. | LiA POEM

  4. Hibiscus zice:

    Domnul Isus se simte singur… 😉

  5. rodica botan zice:

    E minunat cind inca mai sint frati care se roaga pentru…frati.

  6. Pingback: 13 postări în Top 100 WP (07.12.2010) « România Evanghelică

  7. Hibiscus zice:

    Da… am zis ca remarc si eu asa in stil baptist… 🙂 Am sa las cauza feminista pentru altcineva.

    • A.Dama zice:

      Hibiscus, aici nu mă dădeam pe derdeluș cu feminismul!
      „Frații mei” e un plural generic: frații și surorile. Cărora ar trebui să le fiu soră, deci mă includ și pe mine. 🙂
      Totuși, dacă nu e bine să ne amestecăm, e safe să ne rugăm, nu?
      Ce zice baptistul din tine?

  8. Hibiscus zice:

    Pai, desigur. Este safe sa ne rugam. Cu mici exceptii. Cu ochii inchisi la volan ar fi una. Sau daca ai un nume ciudat, precum Abed-Nego. 😉

    Altfel, nu ma supara deloc formularea ta… in mod generic vorbind. 🙂

    • A.Dama zice:

      Oh, Hibiscus, înseamnă că nu știi poezia lui Ionatan Piroșca, cea cu ridicatul mâinilor de pe volan… Bine, nu zice nimic de închis ochii. Doar de lăsat direcția pe Cele mai Bune Mâini:

      Ia mainile
      de pe volan

      Lui Liviu Mocan

      Am vazut formele smerindu-se-n fuga
      pana la idee, pana catre sangele lor
      si tu cu dalta iti mangaiai inima
      de la una la alta

      Stergeam impreuna parbrizele vremelniciei
      de promoroaca de peste nopti
      sa vedem pe unde sa zburam,
      degetele noastre scriau mare „partasie”
      sau „faptasie” sau ceva asemanator
      pe reclamele fosforescente ale
      singuratatii fiecaruia.

      Aflai asadar ca te rogi din mers,
      dupa sfaraitul incantat al motorului.
      „Ia mainile de pe volan, am soptit,
      ia mainile de pe volan,
      ca sa ne rugam amandoi.”

  9. Pingback: Sâmburi (16) « Convieţuire

Lasă un răspuns

