Ceasul lui Dumnezeu


ceasul lui Dumnezeu nu e rotund nu e pătrat și nu se pune pe mână

ceasul lui Dumnezeu are toate orele aliniate de la stânga la dreapta și atârnă de streașina universului

un potop aici o bunăvestire dincolo

aici un război dincolo o înălțare

ceasul lui Dumnezeu are minutare ce nu le știm da înainte nici înapoi

un mare cutremur aici o iubire și mai mare dincolo

aici un tsunami dincolo o răpire

ceasul lui Dumnezeu ticăie neîndoios cu toate cifrele amestecate

și-i de minune că orele intră în faptă fiecare la …ceasul ei

neînțeles de niciun muritor ceasul lui Dumnezeu ticăie asurzitor

cu orele amestecate în linie dreaptă după o logică perfectă

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De îngânat și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Ceasul lui Dumnezeu

  1. Pingback: lumea adam(a)ică: Ceasul lui Dumnezeu « România Evanghelică

  2. Liliana Corbu zice:

    SUPERB!

  3. rodica botan zice:

    Trebuie sa-mi pun si eu ceasul meu. Stau prost cu…ora exacta!

  4. sam zice:

    Cool!
    De aia nu port ceas de vreo 30 de ani că rămâneam mereu în urmă
    Btw cine a scris poezia?

    • A.Dama zice:

      Oh, Sam! Am scris azi-noapte. Nici nu știu dacă s-ar numi poezie.
      Am scris PENTRU CĂ am văzut.

      Tu nu porți ceas, fiindcă ai celular pe care te uiți cât e ceasul? 😛

  5. Pingback: Evanghelici în Top 100 WP (07.12.2010) « România Evanghelică

  6. 71ganduri zice:

    Si cuvintele pot trece in pas de caprioara…

  7. A. Dama,

    Sublim!
    Mi-au stat toate gândurile în loc, la citirea ei. Parcă se făcea cum Cineva mi le citea, rând pe rând, fiecare la „ceasul” lui. Și-atunci (mi-)a sunat Ceasul: „ceasul pocăinței mele”. Îți mulțumesc.

  8. A.Dama zice:

    Florentina, înțeleg că aici a lucrat același Duh.
    El S-a priceput de minune să ne sensibilizeze atât de aproape, deși la distanță, în simultaneitatea Lui. 🙂
    Bucurii multe și sărbătorești!!!

  9. Pingback: Ce-am citit, ce-am suferit … (3) « Frică şi cutremur

  10. Stefan zice:

    Ceasul perfect care inregistreaza totul, o intrebare, ce facem cand o sa dea inregistrarea?

    • A.Dama zice:

      Ștefan,
      Ce-o să facem? Vom privi, vom cunoaște deplin. Cu unii, Se va mândri Dumnezeu. Pe alții, îi va pune la slujbe mai mărunte.
      Pe Una Singură, o va pune la masă, lângă Singurul Fiu.
      Putem acționa de pe-acum gândindu-ne la momentul acela când se va derula înregistrarea…
      Adă, Doamne, ziua aceea!

  11. Pingback: Eleganţa unor mâini tremurânde « Convieţuire

  12. Alex zice:

    Ce frumos ai spus, A.Dama! De-am şti să ne potrivim mereu „ceasul nostru” după „ceasul Domnului”…

  13. Pingback: Concert la 6 ani | lumea adam(a)ică

  14. Pingback: Memoriile altei cunoașteri (10) – Simultaneitate | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

