Night & Light


A letter distance between

Your eyes have the colour of the (k)night.

That’s why I can see the light within.

*

*

Izvorul nopții

Frumoaso,
ți-s ochii așa de negri încât seara
când stau culcat cu capu-n poala ta
îmi pare că ochii tăi, adâncii, sunt izvorul
din care tainic curge noaptea peste văi,
și peste munți, și peste șesuri
acoperind pământul
c-o mare de întuneric.
Așa-s de negri ochii tăi,
lumina mea.”

*

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Night & Light

  1. convietuire zice:

    A.Dama… tu vrei sa ne topim de tot…? 🙂

  2. A.Dama zice:

    Oana, să nu te topești!
    Eu vreau să fii tare ca piatra, iute ca săgeata… etc., etc.!:)

  3. convietuire zice:

    Vai de mine… ca sorcova… vesela? 🙂
    Să fii bine, A.Dama ! Şi cele bune şi pentru familia ta….

  4. fosile zice:

    Exceptând articolele care au precizată o altă sursă, conţinutul articolelor de pe acest blog nu poate fi reprodus fără acordul meu. Vezi pagina De contactat!
    Aceasta precizare nu te implica?
    Sa inteleg ca iti place mult acest agat?
    In 28 februarie 2011. este expozitie de minerale, flori de mina, fosile si geme la Cluj, si daca il doresti…
    Sarbatori fericite!

    • A.Dama zice:

      Alexandru,
      Bine-ai venit! Textele de pe blogul acesta sunt ale mele. Când pun o poezie a altcuiva, precizez sursa. Când postez chestii primite pe mail, iar fac precizările necesare. Am specificat că există o adresă la care pot fi contactată când doresc cititorii să publice mai departe textele mele sau au alte nelămuriri.
      E limpede acum?
      Am pus link către poza de pe blogul tău, fiindcă îmi place muuuult agatul! E o chestie de agățat, nu? 🙂 Da, chiar în vară mi-am luat o brățară de agate, însă nu se compară ce găsești pe ici, pe colo, cu munca artizanală, cum se vede în fotografiile tale.
      Dacă voi fi prin Cluj la vremea respectivă, nu voi ezita să merg la expoziție.:) Și mulțumesc de invitație!
      Și sărbători binecuvântate!

  5. fosile zice:

    Presupun ca ai citit la mine pe blog despre pietre. Ele sint o parte din timpul meu liber. Eu le culeg, eu le prelucrez, eu le fotografiez. Eu va vorbesc despre ele. De aceea mi s-a parut… „interesant” sa gasesc pe Google o poza postata de altcineva.
    Mai hai, s-ar putea sa mai gasesti ceva care sa-ti placa.
    Alexandru.

    • A.Dama zice:

      Alexandru,
      Da, am citit despre pietrele tale. E fascinantă viața lor.
      Când le văd așa, îmi par „în-suflețite”.
      Eu n-am preluat poza de la tine, am trimis doar un link către pagina ta. Deci nu mi-am asumat nimic de la tine.
      Mulțumesc încă o dată de invitație.

Lasă un răspuns

