De ascultare


Există numai două feluri de ascultare: de Cel Bun și de Cel Rău.

Prima e o metodă preventivă și curativă, a doua e infecțioasă.

Ascultarea poate fi ca spălatul pe mâini înainte de a te așeza la masă.

Te ferește de boli…

El chiar promite că, dacă ascultăm, ne vindecă și ne ferește de boli:

El a zis: „Dacă vei asculta cu luare aminte glasul Domnului, Dumnezeului tău, dacă vei face ce este bine înaintea Lui, dacă vei asculta de poruncile Lui şi dacă vei păzi toate legile Lui, nu te voi lovi cu nici una din bolile cu care i-am lovit pe egipteni; căci Eu sunt Domnul, care te vindecă.” (Ex 15, 26)

Ascultarea poate fi ca molima ce se împrăștie, ca o infecție ce nu mai poate fi controlată.

„Când cel ce stăpâneşte dă ascultare cuvintelor mincinoase, toţi slujitorii lui sunt nişte răi.” (Prov 29,12)

*****

Și un iutub care m-a făcut să mă gândesc pe Cine ascult(ăm):

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la De ascultare

  1. eLioR. zice:

    fain iutubul. mi-a adus aminte de ceva ce n-am facut si trebuie sa fac vizavi de cineva pe care-o stii si tu. : ) sper sa ne mai intalnim in viitorul apropiat.

  2. Florin Iepan zice:

    Când spui „eu tac!” deja ai spus mai mult decât era necesar 😉

Lasă un răspuns

