SI LA


SI LA nu vrea să (de)vină SOL
îngeri negri dau ocol
LA SI nu se-mpacă-n DO(i)
și-unde-i unul e război

DO RE ferecate MI-s
cer(c) de sfinți pe cap omis
RE DO paște iar tsunaMI
avortoni ce strigă „mami!”

MI FA zvonuri de subSOL
virtuți puse în formol
FA MI explozii SOLare
nici Moartea nu mă mai (do)are

SI LA doar e REpetată
MI RE ce mireasa-așteaptă
LA FAls iscusit SOList
DOrMI în pat de antichrist

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De îngânat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la SI LA

  1. naomi zice:

    Frumoasa poezie, iti smulge un zambet amar, dar si admiratie pentru creativitate. Felicitari

  2. cella zice:

    uite na, ca notele muzicale pot si muzicale si altfel ;))

Lasă un răspuns

