parce que le pardon…


…véritable est l’oeuvre de l’Agneau

Poemul de mai jos, scris de un învăţător de-al meu de la grupa de copii, îl ştiu pe de rost de când aveam 12-14 ani…

Acum e un răspuns pentru Agnusstick.

***

În Palma Ta

Cresc pomi şi flori,

Câmpii alintă zarea

Visează zboruri de cocori

Şi liberă adoarme marea.

.

În Palma Ta, cu păru-n vânt

Alerg ca un copil uitând

Că sunt nimic şi-am fost flămând

Când Tu mi-ai tălmăcit iertarea.

de Samuil Mitra

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la parce que le pardon…

  1. Alex zice:

    Frumoase versuri! Ce minunat lucru să insufli sufletelor de copii asemenea gânduri!

  2. A.Dama zice:

    Deci tu gândești din perspectiva „profului”. Aha, m-am prins! 🙂

  3. Agnusstick zice:

    Iar finalul e chiar mai frumos:

    Apoi Ţi-ai făcut palma căuş să mă sorbi.
    Am sărit, nu ştiu cum,
    Nu-nvăţasem nici zborul,
    Dar Tu mâna ai întors
    Ca un semn de-ntrebare
    Şi n-am mai ştiut
    Nici să fug,
    N-am mai vrut
    Să cobor.

    (A. Dama)

  4. Pingback: Grupul de bloguri în versuri « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

