Bun de publicat


Chestia cu bun de tipar ni s-a în-tipărit bine în cap unora.

De când cu multiplicarea de nestăpânit a „tribunelor” virtuale, nu se mai dă „bun de publicat”.

Imaginea de mai jos e inedită în felul ei. E o împlinire a versetului:

„Spuneți-vă sănătate unii altora cu o sărutare sfântă!” (Rom 16, 16)

Sursa: aici.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în Demenţial și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Bun de publicat

  1. mitica zice:

    sarutarea va fi sfanta daca e …sfanta

    -ea este sfanta …intre sfinti.

  2. A.Dama zice:

    Mitică,
    Chiar la interpretarea asta nu m-am gândit.
    Păi, câți sunt sfinți?
    Hm.

  3. mitica zice:

    A.Dama,
    prima legatura cu poza a fost ca mi se parea ca unul dintre barbati este realizatorul emisiunii ,,garantat suta la suta ”
    …mai de departe si ..fara ochelari este o oarecare asemanare.
    [abia apoi cand am vazut ,,sursa”am realizat ca aici este ceva intre ,,sfintiti in procesul sfintirii”]
    …si palestinienii au obiceiul de a se saruta…

  4. A.Dama zice:

    Mitică,
    Nu, nu e Cătălin Șerbănescu… E sculptorul Liviu Mocan…
    Însă eu voiam altceva prin acest „semnal”… Să existe o selecție mai atentă a pozelor care ar fi „bune de publicat”… Că fotograful a surprins momentul așa e una. Dar să dai mai departe e alta.
    Nu e cea mai potrivită alegere.

    Versetul acela l-am pus într-o notă ironică…

  5. mitica zice:

    Da,
    Acum …,,m-am prins”.
    [ sigur ! ]

Lasă un răspuns

