ca atunci…


…când pumnul de sare azvârlit în clipa și locul magice scânteia din toate curcubeiele

de ni se tăia respirația la fiecare treizeci de secunde

când îmi ziceai cât de trainică-i dragostea în măruntaiele firii

când stăteam până-n zori întorcând suflet și trupuri pe toate fețele

un ochi pe față un ochi pe dos două pe față unul pe dos

ca atunci când nu mai puteam traversa ochiul tău

că-mi împietrea orice mișcare

ca atunci când mă lăsai singură să mut munții din loc cu braț de femeie

când mă lăsai să strig să răcnesc să zvâcnesc lacrimi prin toți porii

și se-adunau iar laolaltă curcubeiele într-o necurmată sudoare

ca atunci când întunericul a rămas fără umbre și mergeam pe pipăite

era rece îmi strigai din depărtare să nu mă opresc

îmi șopteai că sunt tare

și mâncai pe nerăsuflate toate slăbiciunile mele

About A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De îngânat și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la ca atunci…

  1. cella spune:

    Ioi, A.Dama …. suntem surori? Da, stiu ca da!

  2. A.Dama spune:

    Cella,
    Daca recunosti cate ceva, pe ici, pe colo, inseamna ca am vazut amandoua la fel.🙂

  3. Pingback: Plimbare | Raza mea de soare

  4. ..erau cumva, oarecum, cuvinte neizvorate inca din sufletul meu, dar in care ma regasesc asa de bine, m-am simtit citita, citind aceste randuri. dor, si doare..
    Multumesc!

  5. R. spune:

    superb, da.

    mai ai? daca da, unde?

  6. A.Dama spune:

    Dan Spaniard,
    Mă mir. Mă bucur.🙂

  7. A.Dama spune:

    Lorena,
    Îmi place cum ai descris tu ideea că ne trezim citiți de cuvintele celuilalt.🙂 Totuși, mă sperie că putem avea reacții atât de asemănătoare!
    Iubește-ți aproapele…. că seamănă prea bine cu tine!

  8. A.Dama spune:

    Unde să am, R.?
    Textele de la categoriile de îngânat și de psam(r)odiat. Sunt pestrițe, dar… exacte în traducere.:)
    Tu mai ai?

  9. R. spune:

    aha. o sa ma bag maine sa vad. merci.

    asa ceva n-am. dar imi place sa ma uit la cei care-au.

  10. A.Dama spune:

    R.,
    Să fie cu folos! Măcar un vers să fie cu efect!…:)

Lasă un răspuns

