Gugăl sărci


Din când în când, adun anumite subiecte căutate pentru a se ajunge în lumea adam(a)ică. Le adun pentru că sunt amuzante sau surprinzătoare… Şi alţii au astfel de obiceiuri.

Iată peste ce-am dat zilele trecute:

Ciudată, a cincea căutare!

Iată și altele, adunate în ultimele săptămâni:

1. cum se zice radu in pasareasca? – Aveam noi o vorbă, când eram copii: Ra-pa-Du-pu. Pot transcrie și o întreagă frază în păsărească, așa cum o „vorbeam” în copilărie: DU-pu-TE-pe LA-pa MA-pa-Ga-pa-Zi-pi-NÎ-pî ȘI-pi-CUM-pu-PĂ-pă-RĂ-pă A-pa-PĂ-pă MI-pi-NE-pe-RA-pa-LĂ-pă! Uf! E mai ușor de vorbit decât de scris.:)

2. happi aur costel busuioc – Adică „happy hour”? OMG!

3. o frunza trista, vine toamna si am sa mor – ??? De la toamnă nu se moare. De la (vreo) doamnă, poate.

4. salcamul lui Adam – Nu era măr? Foarte tare ideea cu salcâmul în gât.

5. jocuri cu mirese miri care se pupa – E joc? Nu e pe bune?

6. curvar preacurvar badilita – Adică definițiile din dicționar?

7. cum e corect a fi sau a fii? – Ambele sunt corecte. A fi om e lucru mare, a fi domn e o-ntâmplare. A fii e a fi la puterea a doua.:D

8. cum sa te mariti? – Pui ochii pe un tip, faci tot ce poți să pună și el ochii pe tine. Faci tot ce poți să nu-și mai ia ochii de la tine. Și gata.

9. carne de desenat – Era „carte”, mai mult ca sigur. Dar cu tatuajele la modă, parcă mai știi?

10. exista delfini cu doua capete? poze – Mie nu-mi putea trece prin cap o asemenea întrebare… Pentru că sunt delfin.:D

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De(s)tindere și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Gugăl sărci

  1. Alex zice:

    Ha, ha! Ce idee faină ai să urmăreşti cu atenţie aceste modalităţi de căutare prin care unii ajung la Lumea adamaică! Au unii nişte idei de nu se poate.
    Chestia cu „salcâmul lui Adam” 😀 e tare de tot! Păi cum să nu-i rămână în gât, la ce ţepi are!
    Mi-am adus aminte de „ciripeala” noastră din copilărie pe „limba păsărească”. Dar ni se părea tare ‘nteresant să vorbim aşa!

  2. ungandbun zice:

    Faină idee, eu nu m-am gândit, iar cu păsăreasca mi-ai trezit sentimente din copilărie, când încercam să spunem cuvinte „sub acoperire” în faţa părinţilor sau a bunicilor…

  3. cella zice:

    si eu urmaresc sa vad cum ajung unii la mine …. la unele ma prapadesc de ras =)) …
    cum e in vacanta? nu esti la bac?

  4. @ Păi cum să nu-i rămână în gât, la ce ţepi are!

    Are dreptate Alex! Dar dacă înghiţea şi albina din floarea de salcîm?- voi aţi văzut salcîm fără albină?-. Atunci omenirea rămînea în faza de proiect 🙂

  5. A.Dama zice:

    Alex,
    Și voi vorbeați la fel? Pe păsărească adică.
    Și totuși, florile de salcâm sunt bune… Îmbătătoare. Fără spini.:)

  6. A.Dama zice:

    Un gând bun,
    Bine-ai venit! Așa-i cu limbajele copilăriei. Există mereu câte un secret numai bun de codificat.
    Dacă urmează să codifice prințesa aceea blondă mesajele? Vă inițiați în limbaje secrete la zi? 🙂

  7. A.Dama zice:

    Cella, ai publicat și tu vreodată subiecte de căutare? 🙂
    Nu, nu sunt la bac. Sesiuni…

  8. A.Dama zice:

    Răsvan, ești incorigibil! 🙂 La poante…
    Nu te-ai oprit până la timpul originar!

  9. Alex zice:

    „CE-pe FA-pa-Ci-pi TU-pu A-pa-DA-pa-MA-pa?”
    Vorbeam, vorbeam, şi ne distram că cei mari nu înţelegeau „păsăreasca” noastră! 😀 Acum mă simt şi mai bine ştiind că şi pe alte meleaguri se „studia” această metodă de comunicare „secretă”! Ha, ha!

  10. A.Dama zice:

    Alex,
    Am făcut o probă cu cei de-aproape, care încă n-au aflat despre obiceiurile astea din copilărie. Vai, a fost o distracție! Și a rămas inaccesibil limbajul. Cel puțin deocamdată.
    Să știi că am găsit la un moment dat un text cu alfabetul meu secret, de pe la 12-16 ani. Cu mare efort, am reușit să-l descifrez. Ce ți-e și cu năzbâtiile astea?!

  11. A.Dama zice:

    Bibliotecarule, tu vrei o mostră pentru bibliotecă? 🙂

  12. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (30.06.2010) « România Evanghelică

  13. Pingback: Pe străzile Orasului PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  14. aurel cristea zice:

    ALEX SI RAZVAN, SE PARE CA VOI ATI RAMAS IN STAREA DE PROIECT! O COMBINATIE EXCEPTIONALA INTRE GOLDEN CHAIN SI BROOM. FLORILE GALBENE SI ROZ SE ASEAMANA FOARTE MULT CU CELE ALE SALCAMULUI GOLDEN CHAIN. DE AICI SI DENUMIREA DE SALCAMUL LUI ADAM! pentru cultura voastra generala studiati http://www.gradinabakker.ro NU MAI COMENTATI AIUREA ! dr.aurel cristea

Lasă un răspuns

