Weekend cu hribi


Weekendul acesta am fost provocată să gătesc ciuperci de pădure. Ignoranța mea în domeniu fiind cvasi-totală, am urmat îndeaproape instrucțiunile.

Surpriza plăcută a fost că toate au ieșit atât de bune, că va trebui să repet experiența cât de curând!

Hribii (numiți și pitoance sau mânătărci) i-am gătit după rețeta asta. Plus, minus câte ceva, fiindcă întotdeauna eu modific ce e ca la carte.:) Chiar dacă nu sunt spectaculoase imaginile, gustul a fost absolut extraordinar, uimitor. Un adevărat răsfăț!

*

Dovadă că s-au mâncat atât de repede!:)

*

*

Am mai avut ciuperci pălăria-șarpelui, despre care am citit aici. Le-am făcut pane. Au fost mai delicioase decât șnițelele. Uitați-vă și voi ce textură au!

*

*

Rețeta (găsită ulterior): aici.

Mi-au rămas de gătit vinețicile. Pe-astea doar le-am opărit și le-am pus la rece. Poate aveți idei.:)

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (De)gustare și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Weekend cu hribi

  1. R. zice:

    puteai sa ma inviti si pe mine la o portie. : (

  2. A.Dama zice:

    R.,
    Zâmbesc îndelung și intens.
    Ai grijă, că s-ar putea să existe o dată viitoare!… Să vedem dacă rămâi pe poziție…

  3. R. zice:

    exact. s-ar putea. si eu zambesc larg. ai e-mail-ul meu daca. pozitiile imi mai scapa.

  4. A.Dama zice:

    R,
    Chestia programată nu era la poziția: „exclus”?
    🙂

  5. R. zice:

    adama, nu mai inteleg ce zici.

  6. A.Dama zice:

    Ai dreptate, R.!
    O vrabie mi-a șoptit că e exclus să ne întâlnim „programat”. Vrabia s-a încurcat în mesaje.
    Acum e la mine în teren mingea. Când hotărăsc că vreau să cunosc persoane noi, îți dau de veste. Hribi vor mai fi, mai ales dacă vine ploaia. 🙂

  7. R. zice:

    eu cred ca tu te-ai incurcat in mesaje. saracuta de tine, esti cam confuza, pe langa ca-ti imaginezi diverse. o fi de la canicula.

  8. Alex zice:

    Mmm, ciuperci! Sunt convins că au ieşit grozave. Îţi vine să „guşti” …pozele! 😀
    Iar culesul ciupercilor în pădure…o altă plăcere!

  9. A.Dama zice:

    R.,
    Ăsta o fi felul tău de a „alinta”?
    Am completat discuția de aici intenționat…
    Imaginația nu se dilată de la căldură. Încearcă altceva.

    Poate cu puțină mișcare trece:

    http://vodpod.com/watch/3813138-antique-dinata-dinata?c=adama&u=adama

  10. A.Dama zice:

    Alex,
    Vorbești ca un cunoscător. 🙂

  11. cella zice:

    pfoailei … ce pofta mi-ai facuuuuut …

  12. rodica botan zice:

    …n-am mai vazut pitoance de… oh… vremuri antice cind mergeam cu Buna mea dupa bureti. Iti imaginezi ce amintiri mi-ai „leganat”… ohhhhhhhhhhhhh… si nu mi-era asa tare de mincat, cit sa fug prin padure dupa ele…

  13. A.Dama zice:

    Cella,
    Cam mare distanța, altfel, poate aranjam o cină! 🙂

  14. A.Dama zice:

    Rodica,
    Eu nu am fost obișnuită cu de-astea. Pentru mine, e o noutate.
    Vino în România, și găsim noi pădure în care să (te) alergăm! 🙂

  15. rodica botan zice:

    Daca-mi dai si anii aia cind eram buna la fuga… mergem. Si pe Buna mea, sa-mi arate de la distanta…
    – Uite acolo, Rodica, …vezi? Dupa tufa aia… si uite citiva si dincolo… de aia iuti. Ba, da-te dupa pomul ala si vezi ceva laba ursului (tot bureti)…sau ciuciuleti…

  16. A.Dama zice:

    Rodica,
    Nu pot să-ți dau anii aceia, dar pot să-ți dau o motivație… 🙂
    Aștept și eu să gătesc gălbiori. Să le vină rândul. Iuțișorii trebuie făcuți cu brânză de burduf. Mmmm.

  17. marcel zice:

    interesanta discutie, cu respect va spun ca ne-au ramas doar amintirile si visele. in romania. ca sa nu fie confuzie. iubesc natura si tot ceea ce tine de ea .in ceea ce priveste ciupercile, imi plac dar nu prea le cunosc, asa ca ma abtin la comentarii si la pareri despre retete. nu sunt un mare gurmand dar ador o masa buna intr-o companie placuta. cu stima, MARCEL

Lasă un răspuns

