Yoga și beția


Imaginile de mai jos fac parte din categoria celor primite și date mai departe.

Nu-i vorba de reclamă. Eventual, un fel de hazne de caz.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De(s)tindere și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Yoga și beția

  1. hangita zice:

    HAIOASE !!! 🙂 ))))))

    Pozitiile cam asemanatoare, dar abordarea prea diferita. Singura legatura pare mobilitatea musculara.

  2. Agnusstick zice:

    Bănuiesc că e vorba aici de cazne de haz, adică pe partea stângă sunt cazne inutile şi pe dreapta sunt adevăratele poziţii de relaxare, aproape totală, asistate de peisaj şi mobilier stradal.

  3. A.Dama zice:

    Hangita,
    După ce s-au anesteziat simțurile, mobilitatea nici că mai contează. Se poate face operație. 🙂

  4. A.Dama zice:

    Agnusstick,

    Și cazane de haz, dacă e nevoie… Ca alea de țuică. Numai că se ajunge apoi des la hazna.
    .
    Tu zici că exercițiile din stânga sunt inutile? 😛

  5. Agnusstick zice:

    Păi cum altfel, dacă poţi ajunge în aceleaşi poziţii fără chin, ba chiar cu oarece plăcere? Mai mult ca sigur că nu numai corpul e la fel de câştigat, la tensiuni şi eforturi inferioare, dar spiritul e ferit de male-fiicele şi gurile (băn. că e fem. de la guru) lui Yogi. Beat poţi fi mai beat (din lat. beatus, beata), fără să baţi câmpii spiritualiceşte.

  6. A.Dama zice:

    Agnusstick,
    Noroc că sunt străină de ambele practici! Nu o pot aprecia pe niciuna, dar mă pot amuza copios. Fără răutate.
    Dacă tot ai zis de guru și gura, tu știi că gura-i cu rost… Mi-am amintit de MC, care mă întreba de femininul de la mac… Și în afară de m(o)acă, n-am găsit nimic. Tot masculin rămâne. 😀

  7. Alex zice:

    Ştii ce-i fain la această „yoga bahică”? Că îl arată pe om în toată mizeria lui, atunci când aderă la o asemenea „filosofie” profundă! Parcă se roagă, „bieţii” de ei! Profund concentraţi şi… nemişcaţi.

    PS. M-a distrat tare mult acel scaun de beţiv cu spătarul lipsă! 😀

  8. A.Dama zice:

    Alex,
    Să știi că mi-am pus problema că ne vom vedea cu ființele din fotografiile de mai sus în cer.
    Dacă deja mărturisesc cum au fost ridicați de Duhul din șanțuri, de pe scaune fără spătar și făcuți vestitori ai Împărăției?

  9. Adi zice:

    Vreau si eu sa fac yoga!!

  10. A.Dama zice:

    Adi,
    Mă mir că n-ai făcut până acum.

  11. meg zice:

    Poate ca femininul de la „mac” este „mac-mac” :)….amuzante pozitiile prin comparatie… daca as fi trecut pe langa ei pe strada, nu mi s-ar mai fi parut asa amuzante.

    • A.Dama zice:

      Meg,
      Ai vrut să-mi arăți macii. Precis. 🙂
      Cel mai mult mi-a plăcut ăla singuratic… pe malul apei…

      Dacă treceai pe lângă ei pe stradă, ai fi scos aparatul să-i pozezi?

  12. Adi zice:

    Aia cu pozitii… e un tip de yoga!
    Nu e yoga la modul general… s-ar cuveni sa precizezi!
    Ca sa nu asociezi toate persoanele interesate de yoga cu anumite ciudatenii!

  13. A.Dama zice:

    Adi,
    Postarea asta e „de zâmbit”. Nu e despre „Yoga, nemurire și libertate”. 🙂

Lasă un răspuns

