Dacă vreau rol secundar?


Gabi scrie o secvenţă în care ne lămureşte că în piesa noastră, fiecare avem rol principal şi debutăm în premieră, fără repetiţii.

Ia soarele drept reflector şi stelele drept luminile rampei.

Ghiduş, apoi, întreabă: „Ai trac?”

Am răspuns cam într-o secundă:

Am trac faţă de Regizor.

Faţă de spectatori – aproape deloc.

Dar mă uit deseori în oglindă. Mă stresează mereu ţinuta.

Acum, reluând secvenţa, trebuie să recunosc că nu-mi place să fie fără indicaţii regizorale. De fapt, ele există, doar că noi n-avem timp de ele:

Dumnezeu Se uită de la înălţimea cerurilor peste fiii oamenilor,
ca să vadă dacă este cineva care să fie priceput,
şi să caute pe Dumnezeu.

Dar toţi s-au rătăcit, toţi s-au stricat;
nu este niciunul care să facă binele, niciunul măcar
. (Ps 53, 2-3)

Faptul că nu există repetiţii treacă-meargă. Dintotdeauna am improvizat. Vorba prietenului Samuil Mitra: improvizaţii definitive.

Însă nu vreau rol principal. Vreau rol secundar. Tot mai secundar.

Până la a/no/nimat. A no name character.

Se poate?

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De gândit și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dacă vreau rol secundar?

  1. A.Dama zice:

    Gabi,
    🙂
    Mulţumiri! 🙂

  2. Camix zice:

    faţă de spectatori, nu? 😀 Ei, nu.

  3. A.Dama zice:

    față de mine… să mă conducă Altcineva… 😉

Lasă un răspuns

