E nevoie de vis(are)


Aşa, mână-n mână, treceam printre florile mai înalte ca noi.

– De ce să nu le spunem pomi şi să le dăm nume tuturor? te-am întrebat.

– Am ieşi din vis(are), mi-ai răspuns, strângându-mi mâna aproape dureros.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (De)gustare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la E nevoie de vis(are)

  1. gabi zice:

    ce frumos, ce frumos !!!

    Multumesc !

  2. Pingback: Smile | Raza mea de soare

  3. A.Dama zice:

    Gabi,
    Eu ar trebui sa multumesc. A fost provocator textul. 🙂
    Iar in al meu n-am simtit nevoia sa spun mai mult…

  4. Pingback: un pic prea mult | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

