Juca, joacă… ce contează?


Aruncaţi o privire peste anunţul publicitar de mai jos!

Diacriticele sunt folosite… cât să nu se sufoce jucătorul.

Până la imperativ: Joacă acum!, e cale (prea) lungă…

Cât despre coincidenţa dintre sticlă şi butelie… o întreagă poezie! 😀

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De vină și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Juca, joacă… ce contează?

  1. cella zice:

    Eh, … nu-i incapea tot textul 😀

  2. Th3Lov3OfG0d zice:

    Măi măi, cine s-ar fi gândit că mai nou împuşti greşelile din jocuri în loc de sticle :)) Sunt sigur că întreg jocul (adică site-ul, că vorbim despre un browser-game) a fost tradus din engleză (poate cu google translate), deci e de aşteptat să fie rateuri.
    Tot e bine că nu au greşit pe prima pagină :)) the-west.ro

    PS: Acum că mi-ai amintit de vremurile de mult apuse, mă ispiteşte să îmi fac cont şi să „JUC” si eu: 😀

  3. A.Dama zice:

    Cella,
    Drăguţă eşti tu! Parcă ai fi „urma scapă turma”! 🙂

  4. A.Dama zice:

    TheLoveOfGod,

    Sper că nu am dat cuiva idei! 🙂 🙂 🙂 🙂 Deşi se pare că am făcut-o! 😀
    .
    Trebuie să fi fost ceva motor de traducere… În franceză, „sticlă” e „bouteille”. În orice caz, n-am avut curiozitatea să văd cum e pe site-ul oficial. 😛
    Ştiu că pe jucători nu-i împiedică agramatismul indicaţiilor, aşa că, tot o apă şi-un pământ!
    Dar măcar zâmbim printre rânduri… de dinţi! 😀

Lasă un răspuns

