Flori(i) de la(l)ele


Anul trecut, scriam despre Flori(i)le de magnolii. Am dat o raită şi anul acesta pe la magnolii, dar încă nu sunt înflorite. Au venit Floriile prea repede…

Nici mieii n-au apucat să crească… (Toţi sunt fără cusur…)

La ultimul concurs, în comentarii, Mitică lansa o provocare pentru un premiu, el fiind al doilea concurent care a răspuns corect…

Am decis să le transmit tuturor celor ce s-au exprimat vizavi de fotografia respectivă câte un SEMN…

Evident, toţi cititorii mei se pot bucura de toate aceste semne.

*

Mitică, sper să-ţi placă această piesă. Nu am ales-o din motive de măiestrie artistică sau perfecţiune în interpretare… live sună mai bine, fiindcă Adi Galiger este o persoană cu charismă. Însă această piesă îmi aduce adolescenţa mai aproape. Versurile sunt frumoase şi… cu răspuns definitiv!

*

Pentru Flori, lal ele alb-violete. Fotografia am primit-o laolaltă cu alt ele, aşa că nu pot preciza sursa, dar e preafrumoasă să nu o dau mai departe. Şi acest poem.

*

Pentru Rodica, tot o combinaţie cu lal  ele violete. Nouă ne-au rămas florile, numai bune pentru cununiţe… Lui I-am dat spinii…

Şi mai am o piesă pentru tine: aici.

*

Poet(ic)ului academicianNae, un poem în limba mea el(phi)ană:

tepraiestemaniabraiecherizibraiestamanienaezabrustastemanatepraie.

Şi mima asta.

*

Pentru Călin Hera, pe lângă asta, astalaltă!

*

Pentru inspirata Debora, lal ele albe şi albă str ele, un fel de cale către st ele… şi poemul ăsta.

*

Pentru Călătorru, brr!

Iar am ajuns în acest punct? 🙂 Să încercăm ceva diferit… aici!

*

Pentru Bibliotecaru, un vers(et):

1 Corinteni 10:13  Nu v-a ajuns nici o ispită, care să nu fi fost potrivită cu puterea omenească. Şi Dumnezeu, care este credincios, nu va îngădui să fiţi ispitiţi peste puterile voastre; ci, împreună cu ispita, a pregătit şi mijlocul să ieşiţi din ea, ca s-o puteţi răbda.

şi o piesă: aici.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în (De)gustare și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Flori(i) de la(l)ele

  1. rodica botan zice:

    Oh… Ce surpriza………………….!!!!!
    M-ai facut sa pling, nu altceva. Cred ca aia trebuie ca sint parintii lui adevarati, ca nu poti sa imiti placerea de a-ti vedea copilul… chiar asa… si pitutele alea pe masa… parca de-adreptul mirosea ca si cind au fost numa scoase din cuptor. Ce sa spun de muzica?… Am facut un an de rusa si eu… dar mai stiu doar cintecele de la corul de limba rusa…

    Ma duc iute pe blogul meu sa pun cintarea asta. Multumesc mult… cu piine calda, si lapte proaspat, si imbratisari sincere…

  2. Pingback: Florilor | Raza mea de soare

  3. mitica zice:

    Ma grabesc sa fiu primul de data asta cu „Multumesc!”
    – Da, mi-a placut.
    …Asa ca nu regret ca am cerut un premiu si ptr. locul 2.
    Iata ca ne-ai „premiat” pe toti, de Florii.

  4. ilef zice:

    un dar ghicitoare de Florii pt Adama. Ce e in spatele acestui link?

    raspuns:
    e rodi e rodi e rodi e rodie

  5. A.Dama zice:

    Rodica, mă bucur mult că a avut un ecou atât de răsunător piesa lui Vitas!
    Uite cum au ieşit amintirile la lumina zilei… gâdilate de ritmuri (ne)cunoscute! 🙂

  6. A.Dama zice:

    Mitică, e foarte tare faza, că tot al doilea ai scris… Dar asta din cauza diferenţei orare, fiindcă Rodica scrie de pe Coasta de Vest a Americii…
    Dar îţi mulţumesc şi eu: că ai lansat provocarea!

  7. A.Dama zice:

    IleF,

    Sunf foooarte frumoase florile de rodie! Ştiam cum arată doar fructul. 🙂
    Ştiam şi gustul…
    Tu, în schimb, venind cu cimilituri, eşti ca un ştrengar nărăvaş.
    .

    Mulţumesc de dar!
    Voilà quelques tulipes noires… têtues: 🙂

  8. Th3Lov3OfG0d zice:

    Nu strica sa mai primesc si eu o floare ;;). He he
    Nu mai zic nimic, nu cumva sa aplici zicerea „Nemultumitului i se ia darul.”
    O saptamana infloritoare (pentru suflet mai ales) !

  9. Bibliotecaru zice:

    De pe la ora şase caut o filmare cu lăzărica, colinda de florii. Din păcate nu am găsit-o… dar…

  10. calatorru zice:

    saru’mana 🙂
    deci „sa stie lumea ca un moale ochi de geam exista”
    asa se insista !
    Iar ai ajuns in punctul in care „brrr” ? 🙂

  11. calatorru zice:

    uite niste lalele si de la mine 🙂

  12. A. Dama,

    iti multumesc mult pentru florile virtuale, dar cel mai mult iti multumesc pentru poem. Sper sa invat de la brad… sa raman inalta (ca bradul), atingand cerul ce sta sa se picure prin gaurile mele. Si, crede-ma, chiar in aceste momente sunt plina de gauri! Si ele zbiara din adancul meu… spre acelasi cer ce ma (și) strapunge. Ma strapunge, ca sa aiba unde sa se picure…

  13. Alexandru zice:

    Ce Florii „înfloritoare” pe la tine, A.Dama. Ai grădina plină de flori! Ţie şi tuturor celor dragi vă doresc o primăvară minunată!

  14. A.Dama zice:

    TheLoveOfGod,

    Florile erau pentru adame… Iar darul tău nu-l retrag, fiindcă mi l-am dăruit şi mie. Şi poate sunt egoistă. 😀
    .
    Kidding.
    .
    Bine, uite o piesă şi pentru tine! Fiindcă El e (şi) de partea ta.

  15. A.Dama zice:

    Bibliotecarule,
    Mulţumiri adamaice!
    Piesa mea pentru tine era legată de articolul cu teatrul…
    De altă parte, e bine să ne-aducem inimile mai aproape de Cruce… fiindcă sărbătoarea fără Sărbătorit e jalnică.

  16. A.Dama zice:

    Călătorrule,
    Brr, că nu ştiu de atâtea ori ce să aleg pentru tine. 🙂
    Bine că te-a prins geamul moale şi nu te-a mai lăsat. Numai să nu devii transparent. 😛
    .
    Frumoase laL ele! Şi de o culoare pe care refuz să o port. 😀 😀 😀

  17. A.Dama zice:

    Florentina, poetic te exprimi tu!
    Mi-a plăcut mult bradul lui Miriam. Are ea o sensibiliate neaşteptată pentru o informaticiană. 😛
    Cât despre lucrarea Lui în tine, ar trebui să zic doar Slavă Lui! Nu ştiu nici eu cum ne fisurează, ca apoi să ne lipească fără cusur.
    E o tehnică de Maestru.
    Sărbători întregite şi îngerite îţi doresc!

  18. A.Dama zice:

    Alex,
    Frumos din partea ta să vii să ne colinzi de Florii!
    Sărbători fericite ţie şi tuturor dragilor tăi!
    Şi pentru tine am găsit o piesă cu imagini primăvăratice:

  19. Debora zice:

    Draga A.Dama, purtand eu prea multe netreziri, vorba lui Camix, ma trezii ca iti multumesc atat de tarziu pentru neastepata dedicatie! Imaginea inflorata in alb-albastru ma trezi, desi e miezul noptii. Iar jocul… ele-lor (lalele, albastrele, stele) ma inviora de-a dreptul. Cred ca din cauza invidiei; prea le-ai manuit cu indemanare! Fii linistita insa, nu voi face o noapte alba. Sunt prea obosita pentru asa ceva. Dar stiu acum ce imagine vreau sa vad dimineata pentru a-mi alunga netrezirile: combinatia de lalele albe si albastrele.
    Noapte buna! sau buna dimineata!
    P.S. Scriu de pe laptopul fiicei mele, dar sunt tot eu! Parol!

  20. calatorru zice:

    geamurile opace, e drept, inca mai starnesc imaginatia 🙂
    s-apoi de ce nu-ti place galbenul ?

  21. A.Dama zice:

    Debora,
    M-am tot gândit şi eu cum să fac jocul cu lalelele, fiindcă ar fi ieşit şi cu la L ele… la El, ele 😉 .
    Nu-ţi bate tu capul cu mulţumirile, fiindcă darul a fost făcut cu drag, fără să aştept mulţumiri. Doar că nu ştiam dacă am nimerit o coardă care să facă click… fără să se rupă, totuşi…
    A fost bună dimineaţa.
    Noapte bună!

  22. A.Dama zice:

    Călătorrule,

    Prin geamurile opace stră-vedem. Altfel nu să poace.
    Nu ştiu de ce nu-mi place galbenul.
    Am purtat ceva galben doar când am primit de la surori. Să-mi cumpăr eu nu mi-a trecut prin cap.
    Explicaţii metafizice n-am.
    😛

  23. Alexandru zice:

    Sarut mâna draga A.Dama! Ce cadou frumos! Imaginile sunt de vis, iar melodia este una dintre preferatele mele! Cine oare nu visează să rămână …veşnic tânăr!
    Încă o dată îţi mulţumesc mult! 🙂

  24. A.Dama zice:

    Eu nu ştiu dacă visez să rămân veşnic tânăr(ă). 😀
    Eu visez să-mi plec fruntea pe pieptul Domnului! Cât mai repede!…


    De Domnul Isus e vorba! 🙂

  25. Alexandru zice:

    Păi exact la asta mă gândeam şi eu: numai la Dumnezeu este cu adevărat „tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte”!
    Să dea Domnul să avem parte cu toţi de veşnica tinereţe a Împărăţiei!

  26. A.Dama zice:

    Chiar aşa, Alex? Parcă ai fi un elev care se justifică: exact asta voiam şi eu să spun, doamna profesoară! 😛
    Mulţumesc de urări speciale! Să te asculte şi să le împlinească în dreptul tău!

  27. Hantal Adamaica,

    iti doresc buchete de maci care sa nu ofileasca…

  28. A.Dama zice:

    Academicianule,
    şi varianta cu CH? 🙂
    Mulţumiri mac-uite!

Lasă un răspuns

