Cât e îndurabil…


Aţi avut vreodată sentimentul de saturaţie vizavi de cât e îndurabil?

Am trecut pe la cineva pe-acasă… Casa de vizavi avea acoperişul şi pereţii arşi. Arăta ca o ruină… De fapt, mult mai rău ca o ruină… M-a şocat imaginea, oricâtă poezie ar fi putut inspira!

Prima mea reacţie a fost: „ajunge zilei necazul ei”… Apoi, am avut un fel de revelaţie a măsurii…

Ce-i mult e mult… niciodată PREA…

Doar că, atunci când ni se întâmplă, nu putem accepta!

Cei pe care i-am vizitat mi-au relatat întâmplarea cu lux de amănunte, fiindcă s-au implicat în stingerea incendiului cu tot ce-au avut la dispoziţie…

Am spicuit o frază, pe care nu cred că o voi uita toată viaţa.

După ce unul dintre părinţi a văzut că toţi membrii familiei sunt teferi, deşi casa le era distrusă, i-a luat deoparte şi le-a cerut tuturor să mulţumească pentru că erau în viaţă.

Când am ajuns la articolele de aici şi de aici, n-a fost decât un déjà vu.

Apoi am dat peste articolul Călătorrului: love-ituri.

Ce-i mult e mult… niciodată PREA…

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cât e îndurabil…

  1. rodica botan zice:

    „Cit pentru mine, fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu il fac locul meu de adapost, ca sa povestesc toate lucrarile Tale.” Psalm 73:28

    Martisorul meu pentru tine… with love…

  2. A.Dama zice:

    Rodica, mulţumesc frumos! Mai ales că e un text pe care-l ştiu pe de rost de când eram de vreo 10 ani! 🙂

Lasă un răspuns

