Cum văd unii încălzirea globală


De zâmbit!…

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De(s)tindere și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Cum văd unii încălzirea globală

  1. gabi zice:

    scuze de offtopic,
    dar m-am mutat şi încă văruiesc, aici
    http://gabitzu.eu/

    o zi frumoasa !

  2. Alex zice:

    Ha, ha, ha! 😀 Aştept şi varianta pentru…ismene!

  3. rodica botan zice:

    Abia am facut ochi si ma gatam de lucru. Am ris de m-am prapadit. Ai mai putea sa pui o sfara si pentru … cresterea in greutate…
    Hi-hi… Ok. Plec. O zi buna si nu va mai incalziti acuma, ca o sa dispara complet lenjeria de corp…

  4. A.Dama zice:

    Gabi, notat! 🙂 Eu zic că arată bine, nici urmă de var… Poate doar miros de proaspăt. 😛

  5. A.Dama zice:

    Alex, aia mă tem că ar consta doar în trecerea de la materialele groase la cele transparente… 😀

  6. A.Dama zice:

    Rodica, sper că ţi-ai revenit după ce te-ai prăpădit (de râs)! Nu de alta, dar să nu fie vina mea. 😛
    .
    La noi, e obiceiul să se umble pe stradă cu ţinute foarte sumare, mai ales vara.
    .
    Chiar la şcoală vin unii…, unele cu anumite părţi anatomice la vedere. Poartă ce văd la televizor… Nasol.

  7. sam zice:

    nu vrem sa vedem dovada pe anul 2012, vad ca sfoara nu se termina in dreapta…

  8. Dyo zice:

    … cred ca partea profetica – din dreapta – a fost elegant omisa cu un „crop” discret. Sau poate acolo este cineva cu codita care o tine la verticala?

  9. A.Dama zice:

    Sam, tu să fii ultimul care nu ştie că vine Sfârşitul pe 2012?
    .
    😛

  10. A.Dama zice:

    Dyo, savuroase au fost comentariile voastre! Merita să pun poza doar pentru comentarii. 🙂
    .
    Să ştii că am dat mai departe ce-am primit, deci n-am intervenit cu cenzuri… 🙂

Lasă un răspuns

