Rumeguş (4) – Pascală hibernală


şi totuşi dacă se poate dacă există măcar o portiţă de scăpare depărtează de la Mine…

Iubirea nu Se discută Se execută ai răspuns

şi Ţi-ai întors Faţa

  • (Rebecca St. James – God Help Me)

*

De ce a trebuit să-Şi întoarcă Tatăl Faţa? Îl durea prea tare?

Natura Sa nu-I permitea să-L privească:

Ochii Tăi sunt aşa de curaţi, că nu pot să vadă răul şi nu poţi să priveşti nelegiuirea (Hab 1, 13)

Iar Fiul Se îmbrăcase cu tot răul şi toată nelegiurea lumii…

About A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De răs-gândit, De viaţă și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Rumeguş (4) – Pascală hibernală

  1. rodica botan spune:

    Cu adevarat este greu de inteles…

  2. bogdan spune:

    frumoase cuvinte. bine, modul in care le-ai asezat.

  3. rodica botan spune:

    a.dama… m-am laudat cam peste tot. Astazi am umblat cu colindul. Sora mea l-a inregistrat pe baietelul ei cintind prima lui compozitie la pian. Si eu am luat-o din poarta-n poarta. Daca sint parinti si bunici si unchi pe aici… or intelege…🙂

  4. BlogWidget spune:

    BlogWidget – ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau.
    Sau un posibil parteneriat reciproc avantajos, Sustine BlogWidget, detalii si bannere la alegere la pagina de contact.

  5. In afara subiectului😦

    Daca credeti ca blogul Romaniaevanghelica reprezinta o rusine pentru evanghelici si nu numai, luati atitudine.

    Popularizati Romania Evanghelica cu linkul: http://rominiaevanghelica.blogspot.com/

    Ideea este a unui blog care isi respecta denumirea fara a fi folosit pentru “meciuri” personale.

    Multumesc ca imi dati voie sa fac cunoscut acest mesaj cititorilor blogului dvs.

  6. Debora spune:

    „Iubirea nu Se discuta Se executa” – la inceput am crezut ca ai parafrazat doar celebrul „ordinele nu se discuta, se executa”. Abia apoi am inteles de ce ai scris „Se” cu majuscula. E genial! Da. Iubirea Se executa, si Fiul-Iubire a acceptat executia. Multumesc, a fost o raza de lumina pentru mine!

  7. A.Dama spune:

    Rodica,
    Măcar ne rămâne liniştea unei depline înţelegeri dacă ajungem în locul bun.🙂

  8. A.Dama spune:

    Bogdan, bine-ai venit!
    Mulţumesc!🙂

  9. A.Dama spune:

    Rodica,
    Frumos! Ce bine că se-abat peste inimile noastre momente de bucurie, şi aşa ni se par mai mici tristeţile cotidiene! Să-ţi trăiască nepotul artist! Şi să răspândească prin muzică Împărăţia!

  10. A.Dama spune:

    BlogWidget,
    La Mulţi Ani!… dacă tot aţi făcut un anişor. Ştiţi cam multe la un an.🙂 Am să adaug linkul dvs.
    Succes în continuare!

  11. A.Dama spune:

    Claudiu,
    Mie nu mi-e greu să adaug linkul. M-am pronunţat şi eu când n-am fost de acord ca ofensele personale să ajungă subiecte naţionale.
    Totuşi, nici o Românie evanghelică agramată n-aş vrea să ne reprezinte.
    Fiecare cu mofturile lui, în ultimă instanţă!…

  12. A.Dama spune:

    Debora,
    Şi eu îţi mulţumesc pentru participare!
    Ionatan Piroşca are un vers: „suferinţa nu se discută, se execută”. Eu am scris ce-am scris independent de formularea lui Ionatan, însă când am dat peste ea, mi s-a părut extraordinar… ceva s-a asumat sinonimic…
    Totuşi, cel mai important pentru mine a fost să înţeleg că Tatăl nu avea voie să-Şi privească Fiul când purta păcatele lumii întregi. El nu poate privi nelegiuirea. Era vorba de o imposibilitate „legală”. Cei mai mulţi accentuează latura afectivă a suferinţei părintelui pentru copil… Aici, în schimb, am înţeles că altundeva trebuia găsită explicaţia abandonării: „pentru ce M-ai părăsit?”…

Lasă un răspuns

