Mirele sportiv


Am primit un email cu imaginile de mai jos şi cu întrebarea şi răspunsul care le preced. Zâmbiţi, miraţi-vă, faceţi-vă cruce, plângeţi! Nu contează ordinea.

*

– Cum recunosti mirele la o nunta de olteni?
– Are trening nou !

*

mire trening 1A

*

mire trening 2

*

mire trening 3

*

mire trening 4

*

mire trening 5

*

mire trening 6

*

mire trening 7

*

mire trening 8

*

mire trening 9

*

mire trening 10

*

mire trening 11

*

mire trening 12

*

mire trening 13

*

mire trening 14

*

*

mire trening 15

*

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni, Demenţial și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Mirele sportiv

  1. sam zice:

    Ea pare fericita, nu?
    Ca in frumoasa si bestia…
    Si aici handicapul e numai la suprafata (eticheta).

  2. rodica botan zice:

    Dar cel putin era cu fermoarul incheiat frumos… pina sus; pe cind a ei era …desfacut!!!

  3. Buhu zice:

    Am adaugat link-ul. Multumesc.

  4. A.Dama zice:

    Sam, dacă omul n-a pierdut vreun pariu, văzându-se obligat să o comită şi pe-asta aşa, atunci n-are scuze.

    Dacă cineva a făcut poze la mişto, ca să se mire lumea, i-a reuşit! 😀

  5. A.Dama zice:

    Eh, Rodica, am văzut noi rochii de-astea şi prin bisericile noastre. La nunţile odraslelor staffului. 🙂

    Totuşi, treningul ar merge doar dacă aleargă din mariaj în mariaj omul. Se antrenează pe rupte. 😀

  6. Lia zice:

    Erau la repetitia pentru nunta cea mare 🙂 se mai poarta uneori…repetitiile

  7. A.Dama, nu atît treningul, cît expresia mulţumită de sine a personajului mă calcă pe nervi, noroc că-i în adidaşi 🙂
    Am scris un comentariu la Ambasadorul- are el ce are cu văruiala :)- şi am dat cu ochii de poza de care te mirai într-un comentariu de la mine, în care un idiot apare cu o sabie în mînă. Spre marea dezamăgire a prietenilor mei tradiţionali, avatarul care însoţeşte comentariul meu nu l-am pus eu. M-au lucrat băieţii veseli! Acum înţeleg de ce mă întrebai dacă sunt perfect sănătos. Spre deosebire de neica nimeni ăsta al tău… Oricum, la ce moacă are şi nevastă-sa, bine zice poporul că Dumnezeu nu strică două case…

  8. Dancos zice:

    Uneori, femeile mai tinere gresesc din cauza unor femei care le invata tot felul de spurcaciuni.
    Mustrarea pentru astfel de pseudo-eve este redata foarte bine in urmatoarele versete:
    1 Timotei 2:8 Vreau dar ca bărbaţii să se roage în orice loc, şi să ridice spre cer mâini curate, fără mânie şi fără îndoieli.
    1 Timotei 2:9 Vreau, de asemenea, ca femeile să se roage îmbrăcate în chip cuviincios, cu ruşine şi sfială; nu cu împletituri de păr, nici cu aur, nici cu mărgăritare, nici cu haine scumpe,
    1 Timotei 2:10 ci cu fapte bune, cum se cuvine femeilor care spun că sunt evlavioase.
    1 Timotei 2:11 Femeia să înveţe în tăcere, cu toată supunerea.
    1 Timotei 2:12 Femeii nu-i dau voie să înveţe pe alţii, nici să se ridice mai presus de bărbat, ci să stea în tăcere.
    1 Timotei 2:13 Căci întâi a fost întocmit Adam, şi apoi Eva.
    1 Timotei 2:14 Şi nu Adam a fost amăgit; ci femeia, fiind amăgită, s-a făcut vinovată de călcarea poruncii.
    1 Timotei 2:15 Totuşi ea va fi mântuită prin naşterea de fii, dacă stăruie cu smerenie în credinţă, în dragoste şi în sfinţenie.”

  9. Dancos zice:

    Cat despre pericolul pe care-l reprezinta blogul meu pentru lupii in blana de oaie, sa n-aiba grija dansii: nu blogul meu ii va judeca pentru spurcaciunile si viclenia lor, ei insisi isi vor cere dreapta judecata, fiindca, cu buna stiinta au mintit, mint si vor minti cu nerusinare! Norocul lor, ca tu A.Dama esti brigandul lor: adica ii ochesti, cu dragoste, si dupa aia ii lasi sa se tupileze iar prin balariile ecumenismului… norocul lor insa este vremelnic, dar girul pe care tu il dai lor ma face sa ma intreb tot mai des asupra unei chestiuni: te cunosc??? Si inca ceva, n-am nevoie de explicatiuni lumesti, noi frati nu am fost si nici nu vom fi vreodata!

  10. sam zice:

    poate ar trebui schimbat tagul de la „mire în trening” la „mire in training”?

  11. A.Dama zice:

    Lia, nu-i prea costisitoare repetiţia?! Rochie pe bune, coafură, machiaj, buchet, nuntaşi în haine de sărbătoare etc. Numa’ dacă nu cumva, excentric fiind „mirele”, ar fi „împrumutat” doar pentru poze mireasa şi nuntaşii de la o nuntă „adevărată”. 😀

  12. A.Dama zice:

    Răsvane, şi dacă-i în adidaşi o ia la sănătoasa până ajungi tu în dreptul lui? Cât despre „moaca” nevestei, nu zice nimic rău! Dumnezeu e mai darnic cu unii decât cu alţii. Şi asta e alegerea Lui. Poţi să adaugi măcar un centimetru la statura ta?
    .
    Mai rău va fi când va începe domnia clonelor. 😀
    .
    Nu ştiu de ce abia acum te-ai prins cum e cu avatarul. Eu ţi-am trimis un „print screen”, unde ai putut dibui ce vedeam noi, ăştia de comentam pe seama „idiotului” cela cu sabia în mână. 🙂
    .
    Tout est bien quand finit bine, n’est-ce pas?
    L-ai executat pe idiot şi ţi-ai revenit în formă (de avatar). 😛

  13. A.Dama zice:

    Dancos, dacă îmi numeşti bărbaţi care să ridice mâini curate în orice loc, fără mânie şi fără îndoieli, o să-ţi numesc şi eu femei evlavioase, îmbrăcate cu fapte bune.

    .
    De ce aşteptările de la alţii sunt mereu mai mari, iar de la noi nu?
    De ce pe noi ne iertăm mai repede, iar altora le ţinem socoteala vreme îndelungată?

  14. A.Dama zice:

    Dancos, again! Oare ce înseamnă „cunoaştere” şi „recunoaştere”? Se spune despre cei ce-L iubesc pe Dumnezeu că toate lucrurile lucrează împreună spre binele lor. Căci pe aceia pe care i-a CUNOSCUT mai dinainte, i-a şi hotărât mai dinainte să fie asemenea chipului Fiului Său, pentru ca El să fie Cel dintâi născut dintre mai mulţi fraţi!
    El ne cunoaşte şi ne re-cunoaşte ca fii. Aşa suntem fraţi cu Fiul.
    Ce mai contează dacă alţii ne (re)cunosc sau nu?
    .
    Pe tine te cunoaşte? Te re-cunoaşte?

  15. A.Dama zice:

    Sam, tu făceai mişto, aşa-i? Lipsea figurina zâmbăreaţă.
    Deşi nu sunt de acord să fim furaţi de exprimarea emoticon-ească, uneori e nevoie de câte-o „moacă”, vorba lui Răsvan, că dacă nu ne vedem „la faţă”, măcar din „moacele” virtuale intuim intenţia celuilalt. 😛

  16. @ Eu ţi-am trimis un “print screen”, unde ai putut dibui ce vedeam noi

    Pe print screen-ul trimis de tine am văzut poza cu poarta de la Mrea Cocoş, nu arătarea aia. Nu mai înţeleg nimic… 😦

    Despre mireasă: nu la trăsăturile fetei mă refeream, de altfel agreabile-, ci la lipitoarea pe care i-a administrat-o lui ginerică-cel-deştept-de-pică, pe faţa anterioară a guliei sale în formă de ascuţitoare.
    Tu ai fi pupat unul care vine îmbrăcat la nuntă ca la stadion? nici dacă făcea reclamă la echipament, şi tot nu ţine figura.
    Îţi mai aminteşti filmul „Jezebel”, în care Bette Davis a apărut la bal în rochie roşie, şi nu albă, ca toate domnişoarele? Henry Fonda a murit de ruşine. Acum e invers. Eu sunt din clasa cealaltă a trenului, nu din ăla care deraiază zilnic.
    La înmormîntare cu ce-o să-l îmbrace? la cei 100 de ani cînd s-o petrece acţiunea- tipul ăsta de oameni trăiesc ca feţii-frumoşi, îngroapă toate personajele-. În costum de scafandru, bănuiesc.

  17. sam zice:

    Of course 🙂

  18. A.Dama zice:

    Răsvane, mă uimeşti! Adică eu am salvat o imagine în care apărea avatarul contrafăcut, iar la tine imaginea ajunge cu avatarul corect? Hai, măi, că ăsta-i banc! Şi nu e 1 aprilie.
    Uite, de uimire, m-am dus la „sent” şi am verificat imaginea. Şi e exact cum ţi-am trimis-o.
    Cine s-o fure pe traseu? Cine să facă diversiune? Şi mai zici că nu e mână de extraterestru? 😀
    .
    Eu mi-aş fi pupat iubitul oricum, şi fără trening, dar surprize de-astea sigur n-ar fi făcut. 😛
    .
    La înmormântare n-o să mai zâmbească la fel de tâmp. Zic eu. Deşi, dacă rămânem tot la „surprize, surprize”, o să facă omul şi de dincolo de mormânt o emisiune „iartă-mă” că în ziua nunţii am luat treningul „din dragoste”, ca să aibă toţi „acces direct” la sărut când „te pui cu blondele”. 😀

  19. teologeanu zice:

    Sunt rusi. Si asta explica mai multe.

  20. A.Dama zice:

    Teologeanu,

    Nu m-am gândit la naţionalitatea lor. Foarte posibil să ai dreptate. Mă întreb atunci dacă numai prin capitalele vest-europene învaţă ruşii ce-i clasa?

  21. Alex zice:

    „Haideţi bre că e frumos şi în …treling” 😀

    A.Dama, ai deschis un subiect tare actual. De la ceea ce ar trebui să fie o nuntă creştinească şi până la ceea ce vedem în vremurile noastre…e cale lungă. Ca să nu mai vorbesc despre recomandările atât de …”competente”, în materie de pregătire a unei nunţi.

    Am văzut la unele nunţi miri (sau mirese) îmbrăcaţi atât de aiurea, încât cel de sus, în trening, parcă ar fi în… frac! Şi de-ar fi numai îmbrăcămintea… 😦

  22. A.Dama zice:

    Alex, şi voi ziceaţi „treling”? Îmi trec acum tot felul de jocuri lexicale prin cap, că are resurse termenul. Dacă ar fi plural: tre’ linguri. 😛

    Nu ştiu ce ţinute pentru miri şi mirese ai văzut tu! Poate ne povesteşti. 🙂

  23. Pingback: Mireasa din PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  24. starchim01 zice:

    Dragostea contează, părerea mea.

  25. A.Dama zice:

    Starchim01, bine-ai venit!
    Contează dragostea, e limpede!
    Dacă o iubeşti, te duci în trening la nuntă?
    Dacă îl iubeşti, îţi iei adidaşi şi pantaloni scurţi, în loc de rochie de mireasă?

  26. CalinH zice:

    Desigur, nu e o nuntă de olteni sau, în orice caz, nu e o nuntă în Oltenia. Cel putin asa mi se pare mie. În rest, e de apreciat gratia cu care omul îsi tine mana in buzunar.

  27. A.Dama zice:

    CălinH, cineva a propus mai sus varianta că ar fi ruși. 🙂
    Eu zic că făcea reclamă la „Adidas”. Pentru bani, ce nu face omul?

  28. eumiealmeu zice:

    cunosc sistemul. aşa se întâmpla pe vremuri, într-adevăr. oltenii făceau nunta în trening. acum, însă, se amuză venind cu treningul pe ei şi făcând poze, apoi scot costumul din ţiplă şi devin oameni serioşi. sigur, nu orice oltean. doar cei cu muuuult, foarte muuuult spirit al umorului. singura mea întrebare este… ele de ce nu au fuste de tenis, că le-ar sta bine şi s-ar răzbuna pe foarte spiritualii lor viitori bărbaţi, prin câte capete ar întoarce alţii după ele…

  29. pheeran zice:

    Intrebare: Cum recunosti cel mai usor nasul la o nunta de moldoveni?
    Raspuns: Pai, este cel care are treningul cel mai nou!…
    Astăzi bancul original,poți cauta pe google,cred ca ești moldoveanca si ai simțit nevoia sa il modifici puțin :)))))))))

Lasă un răspuns

