Să hrănim îngerii!


Multe răspunsuri inedite dau copiii. Nu-şi cenzurează vorbele de teama că ar spune prostii şi ar râde ceilalţi de ei… inclusiv les grands hommes. Îmi plac multe din răspunsurile adunate în experimentul Zaica.

Întrebat fiind cu privire la rostul rugăciunii, un copil răspunde:

– Noi ne rugăm înainte de mâncare, fiindcă îngerii se hrănesc cu rugăciuni şi trebuie să le dăm şi lor de mâncare atunci când ne aşezăm la masă.

(Am parafrazat.)

În orice caz, fie că suntem copii, fie că suntem părinţi, ce-ar fi să hrănim îngerii?

Şi îngerii de copii…

*

EnfantAnge5

*

Frunzărind mai multe imagini, atunci când am ajuns la cea de mai sus (în varianta fără efecte), am rostit instantaneu o rugă… În franceză. Explicaţia acestui fapt îmi scapă.🙂

Ruga nu pot să o redau aici, fiindcă nu am scris-o şi n-are rost să cârpesc o umbră palidă a ceea ce a avut în acel moment o strălucitoare sonoritate în(tre) cer şi pământ… Ce bine că Cel de Sus arhivează toate rugile noastre, ca pe nişte poezii întâmplându-se!

Uneori, ele nu sunt nici rostite cu voce tare, nici scrise, aşa că nu mai ajung în spaţiul contaminat al vremelniciei, ci rămân acolo între noi şi El, în veşnicia din(tre) noi.

Titlul rugăciunii l-am stabilit apoi. Trebuie să fi fost EnfantAnge!🙂

About A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De viaţă. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Să hrănim îngerii!

  1. Rodica Botan spune:

    Da-mi voie sa dau si eu o felie de tort unui inger… unuia care ingrijeste de ochii copilei din fotografia de mai sus si le pastreaza dimensiunile curate si gindurile neşifonate… si zarile deschise catre cer si inchise catre rau…

    Banuiesc ca ingerul ce o pazeste va fi mereu hranit si mereu in putere sa-si faca bine meseria… so, cei doi ochi albastri vor creste linistiti si ocrotiti…

    O zi minunata!!!

  2. Lia spune:

    Ma bucura tare mult revenirea ta. Ma bucur si mai mult sa vad ca si tu scrii de ingeri. Pentru toti ingerii, AMIN!

  3. A.Dama spune:

    Hm, Rodica, foarte interesant ce scrii tu! Trebuie că te-a vizitat un inger vestitor, să-ţi dicteze cele scrise!🙂 Cu mulţumiri!…

  4. A.Dama spune:

    Lia, revenirea mea nu este decât sporadică. Aveam o datorie de inimă şi am căutat să mi-o îndeplinesc… Sigur că iubesc lumea adam(a)ică, dar toate la vremea lor!🙂

  5. rubenbudau spune:

    frumos!🙂

  6. Alex spune:

    Tare frumoase ganduri, draga A.Dama. Pana la urma…trebuie sa recunoastem ca numai un copil putea avea ideea frumoasa cu „hranitul ingerilor”.
    Inger de copil…copil-inger…
    Minunata poza. Cu adevarat un chip si un zambet angelic! Fie-i ingerul pazitor mereu aproape! Privind fotografia, iti vine sa te intrebi: oare cand am zambit ultima oara asemeni acestui copil frumos? De ce au ramas atat de in urma vremurile inocentei?

  7. A.Dama spune:

    Ruben, mulţumesc!🙂

  8. A.Dama spune:

    Alex, mulţumesc de urări şi de aprecieri! Nu ştiu când am zâmbit ultima dată aşa. În orice caz, anii adună alte lumini în ochi, alte adâncituri pe feţe.

    Privind chipul de mai sus, n-am putut să nu mă gândesc: „Căci a lor este Împărăţia Cerurilor!”

  9. coralia spune:

    fie ca bucuria ingerilor satuli sa se reverse peste vietile voastre si sa ilumineze in special privirea cea albastra…

  10. A.Dama spune:

    Îngeri sătuli, ziceai, Coralia? Adică să se fi îndopat bine cu multe, multe rugi?🙂 Ar fi potrivit să zic: Amin! Şi să mai cer (i)lumină şi peste privirea verde. Ar fi cuprinzător, chiar cosmic verdealbastrul! Ar ajunge razele şi peste corali.😉

  11. LeeDee spune:

    Bine ai revenit, A.Dama ! Tot o hrana pentru ingeri …

  12. A.Dama spune:

    LeeDee, eşti enigmatică!🙂 Să fiu eu hrană pentru îngeri zici?

    Mulţumesc de urări! Nu ştiu cât voi fi pe-aici! Dar n-aş vrea să fiu nici mai mult, nici mai puţin decât vrea El!…

  13. LeeDee spune:

    … vezi ca nu am fost chiar asa enigmatica !😉

    In ceea ce priveste voia Domnului, o poti afla si ascultandu-i pe cei din jur … si pe mine ma hraneste ceea ce scrii – nu ca as fi inger !

  14. A.Dama spune:

    LeeDee, uite că suntem de aceeaşi parte a baricadei! Ne stă bine cu şorţul, servind la masă.🙂

  15. Pingback: Matei 18 — Întrebări (3) « Agnusstick

  16. Pingback: Dacă e copil… | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

