Prietenului Ionatan Piroşca


Ionatan PiroscaLA MULŢI ANI!

Am căutat în arhiva grupului „Cuvinte la schimb” o urare aniversară pe care i-am făcut-o lui Ionatan în 2004.

Se potriveşte şi-acum… şi mereu:

De mai încape o urare
mai-mai să se-ndouăzecească
florile de ionatan în mai,
pe dinăuntru Tata să te crească
cu duh de-albastru, maci şi demaistai!

După cum spuneam aici, Ionatan Piroşca s-a cocoţat în poezie. Apoi a făcut din ea duminică şi ne invită să servim pe săturate din gustosul Dumnezeu:

E bine când vii Tu

într-o luaţimâncaţi de dimineaţă

ca şi cum ar fi duminică şi chiar e.

Să ne fie de bine!

Iar ţie, Ionatane, să-ţi fie de poezie!

 

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Prietenului Ionatan Piroşca

  1. ionatan zice:

    Iti multumesc, A.Dama!

  2. Dancos zice:

    Ionatan Piroșca e un dar de la Dumnezeu…

  3. A.Dama zice:

    Ionatan, a fost atat de putin! Dar macar atat sa facem! Ca El face desavarsit!… 😉

  4. A.Dama zice:

    Dancos,

    Am să completez: şi un dăruit, şi un dăruitor!…

  5. Dancos zice:

    Ionatan e un dar pentru Cristos în nevoie: eu tac atunci când îl iubesc- îmi e ruşine şi-apoi n-am ce să zic despre mine… doar că îl iubesc, puţin… puţin de tot!

  6. ionatan zice:

    Îţi mulţumesc, Dancos, va multumesc tuturor. Nu pot sa nu-mi amintesc de Dumnezeu si de prieteni, si e cu neputinta sa nu onorez darurile lor. Îţi mulţumesc din nou.

  7. Alin Cristea zice:

    ionatan
    deltaplan
    cobzar
    marinar

    printre noi
    printre ploi
    printre pleoape
    şi noroi

  8. ionatan zice:

    Interesant portret! Multumesc, Alin! Aduce a panza pictata de Picasso.

  9. ionatan zice:

    A, uitam asta: 🙂

  10. A.Dama zice:

    Printre ape şi altoi
    Râuri limpezi şi de soi
    Ionatanii stau aproape
    La poetice agape

  11. ionatan zice:

    Dacă n-ar fi umbra, soro,
    N-ar mai trece pe acolo
    Maci roşcaţi şi adămioare
    Cu aromă zâmbitoare!

  12. Camix zice:

    Şi din partea mea cele bune în anul care vine, Ionatane, chiar dacă spun cu întârziere! Multe ionatane proaspete şi mari în grădina ta, roşii (pirosca) şi vii! 🙂

  13. Alin Cristea zice:

    Datu-mi-ai, Doamne, sănătate
    De-aia de mă cuprinde-n toate
    Cu ionatani și adamaice și late
    Cu timpi posibili și alintate
    Datu-mi-ai, Doamne, sănătate

  14. Dancos zice:

    Remodelațiune, alintată:

    Și Doamne, dă-mi a pricepe
    ferirea de lupii de-mi cântă-n ureche
    șăgalnic:
    câștige o voie,
    o simpatie –
    așa-i strategia numită prostie!

  15. A.Dama zice:

    Ionatan, nu reuşesc acum să-ţi răspund ri(t)mat! Dar să ştii că mi-a luat ceva până am realizat ce sunt adămioarele! 😀 Am căutat în DEX. Hi, hi, hi!

    Camix, oare Ionatan ştie că „piroska” e roşu? 😀

    Aline, ţi-a ieşit rima! Vorba ceea: Sănătate, că-i mai bună decât toate! 🙂

    Dancos, când talantul liric e pus în slujba Lui, ies cântări de laudă! Se bucură şi îngerii…

  16. Pingback: requiem de mai | lumea adam(a)ică

  17. Pingback: Ionatane… | lumea adam(a)ică

  18. Pingback: sâmburi de (măr) ionatan | lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

