De-ale crizei (5)


Puşculiţa pe timp de criză:

pusculita-de-criza

Sursa: aici.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la De-ale crizei (5)

  1. Alex zice:

    Ha, ha! deşi tema e foarte serioasă, imaginea puşculiţei „subnutrite” m-a făcut să râd. Fac şi eu ca românul: haz de necaz!

  2. A.Dama zice:

    Alex, asta şi făceam aici: haz de necaz. La prima aruncare a privirii, am crezut că e un câine, ce s-a împrietenit cu pantera roz. Abia apoi i-am vâzut râtul. 😀

  3. A.Dama, ăsta se cheamă porc închircit.
    Pt. Alex: Cică dacă-l masezi pe burtă, pe tot şoricul, cu alifie specială şi cu dragoste, se deschirceşte. Cu alte cuvinte, o să cam frecăm porcul anul ăsta, dragă Alex, pîn’ s-o face puşculiţă 🙂

  4. Alexandru zice:

    Ha, ha! Dl.Rasvan, e tare metoda! Ma gandeam si la una mai „romaneasca”: respiratia gura la rat! Se sufla bine pana se umfla ramatorul! Cu aer, binenteles! 😀
    PS Cum se cheama „alifia” minune? Ha, ha!

  5. Alex dragă, am să cer iertare A.Damei că, printre macii ei înmiresmaţi, aducem iz din lumea celor cu şoriciul gros. Însă, chestia trebuie lămurită, pentru că porculiţa aşteaptă vindecare. Să ştii că, dacă o scroafă are mai mulţi pui, se nimeresc unii bicisnici, închirciţi, ca arătarea A.Damei. Gospodarul tot aşteaptă să înceapă ca ăia să crească, aşa încît nu mai pot fi mîncaţi nici ca purceluşi de lapte, pentru că procesul decizional la români e laborios şi lung. Am să o întreb pe nevastă-mea, care a crescut pe vremuri porci, din ce era alifia, dar reţeta nu ţi-o dau decît dacă te apuci serios de treabă. 🙂

  6. A.Dama zice:

    Răsvane, Alex, au fost o piatră de-ncercare comentariile voastre, că nu ştiam cât de safe e să le las libere către ochii tuturor celor care adăstează pe-aici.

    Dar, de vreme ce eu am zâmbit larg, m-am gândit că vor proceda aidoma şi ceilalţi.

    Oricum, discuţia voastră e atât de tematic suinară, încât nu pot să mă bag între voi nici măcar cu o părere, darămite cu vreun sfat sau vreo reţetă. 😀

Lasă un răspuns

