Avishai Cohen – Adama


Avishai Cohen este cântăreţ de jazz, născut în 1970 în Israel, într-o familie cu preocupări muzicale.

A acompaniat artişti precum Alicia Keys, Roy Hargrove, Herbie Hancock, Nnenna Freelon, Claudia Acuña, Paquito D’Rivera.

Albumul de debut, din 1998, se numeşte „Adama” şi este instrumental.

În cel mai proaspăt album, din 2009, „Aurora”, Avishai Cohen caută noi modalităţi de expresie, folosindu-şi vocea ca vehicul de transmitere a emoţiilor.

.

.

Piesa aceasta se numeşte „Adama” şi am primit-o de ziua mea.

Chiar dacă nu pricep versurile, am ascultat-o şi reascultat-o. Mulţumiri adam(a)ice dăruitorului! 🙂

Adama este pământul, ţărâna, tina, glodul, lutul, smolniţa, mocioarca, imul, nămala, huma, glia din care a fost modelat întâiul om.

Adama, materia. Adam, produsul artistic…

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Avishai Cohen – Adama

  1. Gellius zice:

    La Mulți Ani, ADama!

  2. A.Dama zice:

    Mulţumesc, Gellius! Şi ţie asemenea, oricând ar fi ziua ta! 😉

  3. Camix zice:

    Eu, când trec pe lângă reprezentanţa http://www.adama.ro/ din oraşul nostru, ştii la cine mă gândesc. 🙂

  4. Alex zice:

    Frumoasă melodie, A.Dama! Aşa, ca pentru tine. Să te bucuri de ea şi de toate lucrurile frumoase din viaţa ta. Uite, azi a ieşit soarele afară şi o rază mică, discretă se „joacă” printre tastele calculatorului. Sigur vreo „soră geamănă” de-a ei este acum şi prin „lumea ta”.
    Cât mai multe bucurii!

  5. A.Dama zice:

    Mda, Camix! 🙂 Cred că şi eu mă gândesc tot acolo când trec pe lângă ea. 😀

  6. A.Dama zice:

    Alex, azi am avut şi noi soare, după ce în urmă cu 2 zile a venit o ninsoare bruscă şi grăbită ca o domnişoară la bal. Şi-a arătat colţii, s-a aşternut niţel, apoi a venit soarele – tot rece – dar a reuşit să-i fure roba şi să i-o ascundă… Şi dusă-a fost!… 😀

    Mulţumesc de urări!

  7. La mulţi ani îţi spun şi eu! Să înţeleg că esti născută de Buna Vestire? Atunci te rog să mai primeşti un cadou:

    http://georgebalan.wordpress.com/2009/03/27/avinu-malkeinu/

  8. A.Dama zice:

    George, bine-ai venit! 🙂

    M-am născut înainte să se schimbe zodia, deci pe 20, dar uite că primesc urări şi post festum!

    Interesant cadoul tău! Mi-a plăcut! 😉

Lasă un răspuns

