Mai mult decât ciocolată…


Aici a avut loc un concurs la care n-am apucat să particip, dar am intrat, nu ştiu cum, între cei premiaţi / răsfăţaţi cu… ciocolată.

Pentru mine, este evidentă legătura dintre ciocolată şi har. Amândouă le-am primit pe nemeritate!

M-am tot gândit dacă scrie în Biblie de ciocolată. Şi am găsit o referinţă: „Când se înmulţesc bunătăţile, se înmulţesc şi cei ce le papă” (Ecles. 5, 11).

Alături de mulţumirile… foarte duuuulci, de încă un lucru vreau să o asigur pe cea care ne-a expediat bunătăţile: că le vom face parte din ele şi altora. Vorba ceea: bis dat qui cito dat.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De (la) prieteni. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Mai mult decât ciocolată…

  1. Am mai vazut o poza asemanatoare pe un alt blog, cu ciocolata primita de la acelasi concurs (banuiesc). Trebuie sa fiu pe faza data viitoare sa nu mai treaca concursul pe langa mine 🙂

  2. A.Dama zice:

    Roseinthedesert, bine ai venit! 🙂

    Aşa-i, ar trebui să dăm sfară în ţară când mai sunt concursuri cu premii aşa… dulci! 😛

    Nu am reuşit să fac poze artistice, deşi m-am străduit cu multe variante 😦 , însă în această poză, am reuşit să pun în mijloc ciocolata care-mi place mie cel mai mult. Este Milky Way de culoare mov. Miam! E cea mai buna! 🙂

  3. disa zice:

    ca fiecare muritor, am si eu pacate, dar cel mai mare e nestapanirea de-a manca ciocolata. Multa! Asa ca, alta data, voi fi pe faza cand e vorba de concursuri, mai ales cu ciocolata…

  4. A.Dama zice:

    Disa, bine-ai venit! Zâmbesc… Larg…

    Şi mie îmi place ciocolata, dar am mai împărţit cu alţii din ce-am primit. 🙂

    Sper să fii pe fază la următorul concurs! Oare va mai exista? 😛

  5. Camix zice:

    Nu pot tăcea la aducerea în memorie a acelui pps din iarna trecută la finalul discursului. Greu îmi vine a crede că a trecut atât de mult în atât de puţin…

    E bună ciucalata, no doubt.

  6. A.Dama zice:

    Acel pps a fost deosebit de graitor, Camix! Adica este in continuare, ca n-a fost dat uitarii… Si, sigur, nu se poate plati cu ciocolata…

    Dar ma bucur ca ti-au placut darurile dulci! 😉 Rodica va fi rasplatita, ca efortul a fost al ei.

Lasă un răspuns

