Uite ce e…


Deci, răspunsul se află în imaginea de mai jos. Sper să o puteţi vizualiza în format mare. Dacă nu, le-o voi trimite pe mail doritorilor (are 3300 kb).

E o ocazie de a vedea mai îndeaproape ce extraordinare sunt cele închipuite şi făurite de Creatorul fără pereche.

*

*

Poza am primit-o cadou de la autorul ei şi mi-a dat permisiunea să o folosesc după cum doresc.

Mi s-a părut impresionant cum arată un mac… în „inima” lui. Periculos de frumos, ca să folosesc inspirata sintagmă a lui Camix. Frumuseţea şi pericolul sunt fraţi de cruce.

Dacă altcineva ar fi făcut jocul ăsta, aş fi răspuns că e un păianjen într-o floare. Mie aşa îmi apărea.

Sigur, toate celelalte variante au fost binevenite. Pentru că funcţia asociativă funcţionează variat. Temă cu variaţiuni. Şi e ca un fel de spectacol ad-hoc să vezi cum se înlănţuiesc asocierile în mintea diferiţilor privitori. 🙂

Mi-au plăcut toate răspunsurile şi sper că şi vouă. Toţi cei care aţi pomenit în răspuns „floare” aţi fost foarte aproape de adevăr. Iar Florentina, cu „mijlocul florii”, şi mai aproape.

Vă mulţumesc că aţi intrat în joc! Şi, mai ales, Îi mulţumesc Celui ce a plăsmuit asemenea frumuseţi (periculoase 😛 )!

FELICITĂRI Dianei care ne-a dat răspunsul exact! Despre Diana Dumitru nu ştiu nimic. Am aruncat o privire pe blogul ei şi voi căuta un subiect care să i se potrivească pentru articolul promis drept „premiu”.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De(z)legat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Uite ce e…

  1. Adi zice:

    Ii dau dreptate lui Cami ca e periculos de frumoasa floarea asta. :))

  2. ama zice:

    Splendid mac! 🙂
    Cat despre exercitiu…eu iti propun sa deschizi o rubrica! Mi-a placut ideea…tot pandeam sa vad ce zice lumea, si, evident, asteptam cu nerabdare momentul dezvaluirii. 🙂
    Ne mai provoci uneori in felul asta?

  3. Alex zice:

    Bravo! Felicitari câştigătoarei, dar mai ales autoarei acestui „concurs”. Trebuie să recunosc că m-a stârnit niţel, chiar nu îmi dădeam seam ce poate să fie. Şi când mă gândesc că am făcut o mulţime de poze cu maci…. Nu mi-a trecut prin cap să măresc detalii şi să văd cum arată. Faină ideea. Zic şi eu ca Ama că…mai vrem astfel de provocări!
    Îmi place concluzia ta, A.Dama: să-I mulţumim Celui de Sus, Creatorul acestor minunăţii de care nici măcar nu suntem pe deplin conştienţi! Umblăm ca orbii, căutând ceea ce nu ştim, în vreme ce frumuseţea este chiar lângă noi, până şi în cele mai mici lucruri! Nu cred că sunt deloc „periculoase”, doar omul este singurul …periculos, prin ceea ce face.
    Vă doresc tuturor un sfârşit de săptămână binecuvântat!

  4. rodica botan zice:

    Si eu acuma…ce fac cu lingura? Ca eram gata sa atac fraguta?
    🙂

  5. Diana zice:

    hey, ce ma bucur! adica stiam deja ca am dat raspunsul corect, pentru ca sunt indragostita de maci si am si o poveste cu un mac 😀 as recunoaste oriunde acel interior, din milioane de imagini :))
    multumesc mult adamaica! sa mai faci concursuri de felul acesta. sa castige si altii care iubesc iarba, sau cerul, sau alte flori, sau gandaceii…:D ca eu mi-am recunoscut floarea :))
    va pup pe toti! yuhuuu!

  6. Diana zice:

    aaa..sa inteleg ca numele tau e A.Dama…o sa retin…:)
    si cum am putut uita?? da, intr-adevar. sa ii multumim lui Dumnezeu, caci daca nu ar fi fost El bun sa lase atata frumusete in lume, am fi fost mai saraci si mai tristi.

  7. A.Dama zice:

    Adi, ai vazut ce zice Alex mai jos? Zice ca nu e niciun pericol. Va trebui sa cautam argumente pentru frumusete si periculozitate. 🙂

    Ama, am sa tin cont de incurajare si de… provocare pentru viitor. 🙂 Am vazut imagini superbe cu piatra asta indicata de tine. Si sonoritatea ei – rodonit – are ceva familiar. 😛

  8. Ca să vezi!
    E „mijlocul” unui MAC!
    Ce „inimă” înfiorător de roșie și de frumoasă are!

    Felicitări participanților pentru „amuzamentul jocului imaginar”!

    Felicitări A. Dama pentru ingeniozitatea provocării!

    A! Felicitări câștigătoarei! Apropo, cine e?

  9. A.Dama zice:

    Alex, multumesc de urari! Se vor intoarce la tine din parte-mi, insutite, inmiite! 🙂

    Eu stiu ca macul are mai multe proprietati… Exista si pericol in frumusete. Ca sa nu mai vorbim de unii care s-au fript cu frumusetea.

    In rest, am sa tin cont si de incurajarea ta pentru astfel de exercitii!

    Lumina calda sa fie, ca de asta rece deja ni s-au intepenit genele!…

  10. A.Dama zice:

    Rodica draga, cum ar fi sa pastrezi lingura pentru ciocolata?

  11. A.Dama zice:

    Diana, avem cel putin doua chestiuni care ne leaga: suntem adame si ne plac macii. 🙂

    Pe blogul tau am vazut ca esti indragostita de… iubire. Daca crezi ca mai poti da alte detalii despre tine, ca unii se intreaba pe-aici cine e castigatoarea, ne-am bucura! 🙂 Eu nu stiu mai mult decat poate sti oricine acceseaza pagina ta!… Trebuie sa gasesc pentru premiu ceva potrivit intereselor tale.

  12. A.Dama zice:

    Pety, ma bucur ca zambesti! Inseamna ca a meritat jocul! 😛

  13. A.Dama zice:

    Florentina, ai fost tare! 🙂 Astept si eu vesti despre castigatoare.

  14. Diana zice:

    buna seara! 🙂
    da, A.Dama, sunt indragostita de iubire. asta ma defineste in primul rand. pentru iubire traiesc si asta ma face sa traiesc cu bucurie. mai sunt indragostita de flori, mai ales de maci, de culori, de muzica, de cataratul in copaci, de munti, de natura, de campii intinse, de cer, de luna…de animale, de copii, de oameni buni,de tot ce e frumos pe lumea asta.
    imi place sa scriu, sa ma plimb, sa visez, sa desenez, sa ma joc cu copiii, sa stau intinsa in iarba. as vrea sa invat sa merg pe bicicleta, sa cant la chitara si la pian si sa ajung intr-o zi pe Everest. vreau sa scriu o carte in care sa gaseasca speranta si pofta de viata si dorinta de a iubi, oricine o va citi. si vreau sa imi gasesc iubirea adevarata si impreuna cu el sa am o casuta la munte si multi copii frumosi. 😀 cam asta e, cu adevarat, cine sunt eu. par o visatoare fara leac, dar sa stiti ca sunt si la fel de realista.
    am 22 de ani si sunt din Bucuresti, asta ar mai fi…
    in rest…gasiti povestea sufletului meu pe blog 😀
    va pup!

  15. calatorru zice:

    interesant. …si frumos 🙂
    chiar ma intrebam, ce-o fi ?
    felicitari castigatoarei !

  16. Camix zice:

    Daca asa stau lucrurile, atunci ma pot si eu linisti. 🙂

    Nici iubita de tarantula, nici periculoasa… Ghinion curat… 😛

  17. A.Dama zice:

    Draga Diana, multumim ca te-ai facut nitel mai transparenta pentru noi! Am folosit o parte din prezentarea ta in articolul care ti-a revenit. Eu ma bucur ca mai sunt persoane care isi doresc sa imparta multa iubire in jur. Faza aceea cu copiii multi m-a lasat putin in suspendare. 🙂 Eu am avut parte de o copilarie plina din acest punct de vedere. Avand 9 frati mai mici decat mine, nu m-am mai gandit la a avea eu copii multi, dar… asupra unui lucru cel putin pot sa-ti atrag atentia. Copiii cer multa energie, sanatate, dragoste, scutece, haine, mancare, trebuie invatati sa mearga, sa faca singuri la olita, au nevoie de vaccinuri, medicamente, se mai imbolnavesc, trebuie ingrijiti, vegheati, trebuie sa faci temele cu ei, sunt caractere care se formeaza prin reflectare, e nevoie de un mediu luminos, ca sa se formeze in lumina etc., etc. Sunt atatea de facut pentru ei! Sigur, daca asta iti alegi, inseamna ca stii ce te asteapta! Sper sa fii in forma cand va veni momentul si sa nu-ti scada entuziasmul! 🙂 Doamne-ajuta!

  18. A.Dama zice:

    Calatorrule, chiar m-am gandit la tine, cum vei reactiona la imagine, fiindca stiu ca iti place sa faci poze si iti si ies frumoase. Pai… uite!

    Si asa a fost…

  19. A.Dama zice:

    Camix, ma faci sa rad cu gura pana la urechi. Hai, mai copila, ca te-ai descurcat minunabilix.

    o alta copila 😀

  20. Diana, frumoasă prezentare (și completă!). Și cea de aici, și cea de la „despre mine” de pe blogul tău, care e și el atractiv.
    Stii, și eu tot din București (dar, eu 11 ani am părăsit casa părintescă, deci și capitala). Eu la 22 de ani aveam deja 2 ani lucrati pe post de contabil, eram anul II la facultate (Litere) și mă maritam. Frumoși ani!

    Apropo de „transparentă”, A.Dama, tu când te faci (pentru mine) mai „transparentă”?

  21. A.Dama zice:

    Florentina, vrei sa-ti spun ce faceam eu pe la 22 de ani? 🙂 Eram studenta. Si-am facut prima descalecare pe pamant francez. Cat despre transparenta… iti zic daca ma-ntrebi. Este o adresa de contact pe pagina De contact(at). Dar se poate, daca au dreptate unii prieteni comuni de-ai nostri, sa ne fi intalnit pe cand studiati voi stilistica… Pe-atunci eu eram mai tanara, iar voi mai batrani, vorba unui profesor de-al meu din facultate. Nu l-am putut uita… 😉

Lasă un răspuns

