Ce să fie?


Cine ghiceşte ce reprezintă imaginea de mai jos va avea un articol dedicat pe acest blog. 🙂

*

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De(z)legat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Ce să fie?

  1. different zice:

    Daca mi-as folosi imaginatia, as spune ca este o caracatita, daca nu, as numi-o simplu ” floare „

  2. A.Dama zice:

    Different, bine-ai venit! Am zambit la cele spuse de tine. O sa vedem in curand despre ce e vorba. Stai pe-aproape!

  3. Alex zice:

    Hmmm. Greu de ghicit. Seamănă a multe, dar ce-o fin cu adevărat. Floare? Ciupercă? Bijuterie? Umbrelă? Pălărie? Spot de particule de la recentul experiment de la CERN?
    Ce fac eu aici se numeşte…bâjbâială! Ha, ha 🙂
    Aştept „rezolvarea”! Numai bine! (Ma gândeam că dacă le-aş arăta la copii, la şcoală, aş primi nişte răspunsuri năzdrăvane…mamă-mamă! 🙂 ).

  4. A.Dama zice:

    E limpede ca ai primi raspunsuri care mai de care. Poti face experimentul. 🙂 Eu voi da vineri raspunsul… pana la 12 la amiaza.

    Dar sa stii ca daca nu alegi una dintre variante, pentru bajbaiala nu vei putea fi premiat cu un articol dedicat pe blog. 🙂

    Pusa pe glume,
    A.Dama

  5. ama zice:

    bulb de floare, mar, rodie…dar sunt pe acolo si niste vinisoare de inima…imi seamana a rodonit, desi el e mai roz si vinisoarele-i sunt gri sau negre…sau vernil umbrit…
    Ma apropii macar? 😦

  6. Adi zice:

    Un paianjen care mananca un mar. :))

  7. Camix zice:

    Vaaai, mă ia cu fiori! Oare de ce? 🙂

    Mie îmi seamănă teribil de mult cu o tarantulă din aceea înfricoşătoare şi periculoasă. Are în ea ceva periculos de frumos care aproape că te-ar induce în eroare şi te-ar lăsa să pui mâna pe ea. 🙂

    Abia aştept rezultatul. 🙂

  8. rodica botan zice:

    …daca tot nu stiu, m-am gindit sa ghicesc…ceva vazut la microscop…in singe…?! Rodica

  9. Gellius zice:

    O floare … Regret că i-am uitat numele latinesc …

  10. rodica botan zice:

    …daca dau din picioare si tip…o sa ne spui mai repede?
    Rodica

  11. Ted zice:

    Se pare că e neaparat un măr! Dar în ce fel de „ambalaj” este? Seamănă cu o „plasă” construită din chestii de-acele ce le pun fetele în păr…? Hmm. E în curând amiaza zilei şi ni se va dezlega misterul!

  12. A.Dama zice:

    Ama, daca spun cald, rece, vor fi afectate sansele altora sa ghiceasca. Dar ar trebui sa ramai la una dintre variante: floare, fruct, piatra. Altfel nu pot alege castigator-ul/ii. 🙂

    Adi, imi place asocierea facuta de tine. Evident ca numai maine vei sti raspunsul, dar e haioasa combinatia ta.

    Camix, de la tine mi-a placut sintagma: „periculos de frumos”. Aceasta sintagma este adevarata in legatura cu ceea ce reprezinta imaginea.

    Rodica, esti mortala! Trebuie sa punem o pancarta cu: datul din picioare si tipatul rezervate copiilor. Deci nu se poate mai devreme, dar mai e doar un pic pana la rezolvare. 🙂

    Gellius, multumesc ca ai intrat in joc! 🙂

  13. A.Dama zice:

    Ted, ma bucur sa te aud din nou. 🙂 Eu ziceam ca vineri inainte de 12, ora Romaniei, voi da raspunsul. Deci mai sunt pana atunci intre 20-24 de ore. Pai, sa aiba ocazia cat mai multi. Sigur, e un exercitiu interesant, cel putin mie asa mi se pare. Multumesc ca ai intrat in joc! 😉

  14. pety zice:

    Si mie imi pare a fi un mar intr-o plasa speciala.

    Imprejur se vad, parca, niste petale.

    Sau ceva din adancul marilor 🙂

  15. rodica zice:

    Culmea e ca sint aproape sigura ca am vazut-o undeva(poza)…si acuma chiar imi vine sa dau din picioare…
    …la ce virsta e potrivit sa dai in mintea copiilor? Ca am o pofta nebuna sa …ma mut la copii si sa incep sa ma port cum se purtau ei cu mine nu de mult!!! Yey…

  16. A.Dama zice:

    Pety, mi-au placut reflexivele: imi pare si se vad. Astea le-am remarcat in comentariul tau. 😉

  17. A.Dama zice:

    Rodica, vai, reactiile tale mi-au placut mult! 🙂 Merita pusa poza asta si pentru reactii doar, nu neaparat pentru raspunsuri. 😛

    Poza mi-a fost trimisa de cineva care chiar a facut-o si nu sunt sanse sa fie vizibila in alta parte. Dar e drept ca v-am aratat o parte a imaginii mai mari, una foarte interesanta.

    La ce varsta e potrivit sa dai in mintea copiilor? Uite o intrebare serioasa! Cred ca avem in mod constant reactii copilaresti… la orice varsta. 😉

  18. Uf! Greu execițiu!

    Da, înăuntru arată a măr roșu, zemos și delicios de gustos (mmm), dar mie îmi pare „mijlocul” unei flori. Cum îi zice?

  19. Diana zice:

    e mijlocul unei flori de mac 😀 pistilul…? 😀

  20. Camix zice:

    Pai, in caz ca nu e tarantula – mare dezamagire va fi daca nu va fi 🙂 – atunci o planta foarte frumoasa carnivora.

    nu vreau sa ma gandesc ce face daca o atingi. 😀

  21. Alex zice:

    Greu să te hotărăşti! Rămân totuşi la ideea că e o floare. Vreuna de-aia veninoasă! Frumoasă şi veninoasă, de atrage toate muştele cu chestiile din mijloc! 🙂 Mă rog, aşa mi se pare acum. Poate de oboseală!? Ha, ha!

  22. Alex zice:

    Na! Şi Cami a zis înaintea mea acelaşi lucru! Om avea amandoi „vedenii” cu plante carnivore? Ha, ha! 🙂

  23. rodica zice:

    Ok…am sa mai ghicesc odata…mi-e un dor nebun de fragute…trebuie sa fie ceva cu fragi…neaparat…

    Si trebuie sa anunt ca m-am oprit din dat din picioare…Mi s-a spus aici la lucru ca nici chiar pentru un roman…nu se face…asa ca m-am ogoit…si astept cu lingurita in mina…dar daca e dulceata de fragute?

  24. ama zice:

    mnna…prea multa floare pe aici, ai avea prea multi castigatori daca raspunsul e floare.
    Recunosc ca la prima vedere e bulb, dar luciul e de piatra, chiar si invelit de puful acela.
    Raman la rodonit cu puf mov (care nu e paianjen) asezat intre petale 🙂

  25. Pingback: Dianei, un fel de foc de maci « lumea adam(a)ică

  26. Anamaria zice:

    nu poate fi tarantula sau nici un alt fel de paianjen findca orice paianjen are numai 8 picioare
    cred ca este o floare… ceva floare de cactus

  27. A.Dama zice:

    Anamaria, bine-ai venit! 🙂

    Noi am rezolvat intre timp problema, poti sa arunci o privire la linkul de mai jos.

    https://adamaica.wordpress.com/2008/09/19/uite-ce-e/

    E drept ca orice paianjen are doar 8 picioare, dar exercitiul nostru de imaginatie a iesit destul de consistent. Asa zic. Uite ca si oamenii mari se joaca. 😉

  28. Pingback: Cât e de la imagin(aţi)e la realitate? « lumea adam(a)ică

Lasă un răspuns

