Neajuns


neajuns1.jpg

scurt sunase sirena în noapte
scurt ca un chiţăit
oprit în gâtlej şi nerepetat
şi neîndoit
o notă prea sus
şi artistul pe scenă-şi dădu
obştescul sfârşit

scurt mă trezise alarma
de fum
îmi luaseră foc visele
şi nici nu mi-am dat seama
că-s iar
singur pe drum
neîmbăiat nedormit
nemurit

neajuns

*

Embrace – You are not alone

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De îngânat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Neajuns

  1. Dancos zice:

    De scurta sunare
    a sirenei pitite la sân
    mă lungise teama
    pân la răsărit
    unde am murit,
    apoi că am răsărit
    într-un trandafir
    crescut la izvor
    unde este Viață
    și-i mereu doar Dimineață!

    (de ghitit tarcovniceste 🙂 )

  2. A.Dama zice:

    Multumesc, Dancos!

    Oare ce inseamna „ghitit”?

  3. rose4you zice:

    trezirea…e grea si niciodanta indeajunsa!….

    cu drag Lorelei

  4. Dancos zice:

    Nu ai auzit pana acum de cantatul pe ghitite al preotilor ortodocsi? 🙂

  5. A.Dama zice:

    Lorelei, am aflat de pe blogul lui Rasvan ca ti-ai facut blog. Dificila misiune, vei vedea! 🙂
    Cand ti-am vazut imaginea, m-am gandit ca ti-ai facut un cont WordPress pentru comentarii si corespondenta. Ca se poate si asa… si pe el iti poti incarca o poza la avatar.
    Dar… cum ca ai intrat in ring, Doamne-ajuta!

  6. A.Dama zice:

    Dancos, 🙂 😛

    Nu am auzit. Habar nu am ce inseamna. 😦 Trebuie sa cresc mare si sa invat mult!

  7. rose4you zice:

    multumesc frumos….e o incercare!

  8. Camix zice:

    La recitirea de azi a acestei poezii, m-am trezit cu nişte sentimente de ‘prea târziu’, de ‘ireversibil’, de neputinţă…
    Are un final sfredelitor cu repetiţia acelor ne-.
    Singurul cuvânt care mie mi se pare că rupe „vraja” alertei şi tragicului e „chiţăitul”, care – nu prin sens – prin conotaţie, pe mine personal, mă scoate puţin din atmosferă. Dar nu e ceva neredresabil. Se recâştigă pe parcurs.

    🙂

  9. A.Dama zice:

    Camix, ai citit bine. Toate acele negaţii au un rost: amplifică ideea din titlu şi cea cu care se încheie poemul.

    Despre „chiţăit”, nu l-am asociat neapărat vreunei prezenţe şoriceşti. 🙂 Era ideea că sunetul – sirenei, alarmei, artistului se gâtuie, înţepeneşte… nu ajunge nici el la linia de sosire.

    Imposibilitatea ajungerii la capăt se vede din videoclip… pentru cine are rabdare să-i vadă finalul.

  10. Camix zice:

    Am să mă uit şi la piesă. Mai ales că:

    Am să îţi înmânez o leapşă muzicală. Dacă îţi va face plăcere să participi, uite despre ce e vorba:

    Constă în a răspunde la un set de întrebări (18) despre viaţă cu melodii. Partea mai puţin obişnuită e că aceste melodii sunt alese de către Winamp pe modul de rulare Shuffle, după ce au fost încărcate toate cele existente în computer.

    http://camix.wordpress.com/2008/03/19/de-a-mata-pe-muzica/

    Mulţumesc. 🙂

  11. A.Dama zice:

    Ha, ha, Camix! Crazy ideea. Să vedem ce-o să iasă. 😉

  12. anahoretus zice:

    Frumoasa poezia… Cui ii este dedicata?

  13. A.Dama zice:

    Bine-ai venit, Anahoretus!
    Si bine-ai revenit! Ti-ai lasat zambetul pe undeva prin folderele ascunse? Acum ai venit din profil. 😛

    Dar stiu ca te pricepi la intrebari!
    Poezia aceasta e pentru oricine se regaseste in ea.

Lasă un răspuns

