Maxime „fără dragoste”


Din categoria „primite şi date mai departe”:

Inteligenţa fără dragoste te face pervers.
Justiţia fără dragoste te face implacabil.
Diplomaţia fără dragoste te face ipocrit.
Succesul fără dragoste te face arogant.
Bogăţia fără dragoste te face avar.
Supunerea fără dragoste te face servil.
Sărăcia fără dragoste te face orgolios.
Frumuseţea fără dragoste te face ridicol.
Autoritatea fără dragoste te face tiran.
Munca fără dragoste te face sclav.
Simplitatea fără dragoste îşi pierde valoarea.
Vorbele fără dragoste te fac introvertit.
Legea fără dragoste te supune.
Politica fără dragoste te face egoist.
Credinţa fără dragoste te face fanatic.
Crucea fără dragoste reprezintă tortura.

Despre A.Dama

https://adamaica.wordpress.com
Acest articol a fost publicat în De toate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Maxime „fără dragoste”

  1. Camix zice:

    Uitându-mă peste maximele tale, mi-am găsit nişte reformulări, regândiri sau remeditări. Poate cele pe care le văd altfel sau ŞI altfel.

    Să vedem…

    Inteligenţa fără dragoste te face… carte.
    Justiţia fără dragoste te face… secure.
    Supunerea fără dragoste te face revoltat.
    Sărăcia fără dragoste te face bombănitor.
    Frumuseţea fără dragoste te face gol.
    Munca fără dragoste te face maşină.
    Simplitatea fără dragoste te face suprafaţă.
    Vorbele fără dragoste te fac… criminal.
    Credinţa fără dragoste te face… singur.
    Crucea fără dragoste te face inutil.

    Cred că cea cu care aş vota mie în sută ar fi „Credinţa fără dragoste te face fanatic.”

    …interesting exercise…

  2. A.Dama zice:

    Dear Camix, ma impresionezi! In primul rand cu asezatul tau exercitiu de (re)scriere, in al doilea rand cu faptul ca ai punctat cu nota maxima aceeasi… maxima ca mine!

    Sper sa nu se inteleaga ca eu le-am scris! Aceste maxime le-am primit de la un prieten, care le gasise la profile la un alt prieten…

    In alta ordine de idei, welcome back in lumea virtuala! – imi urez mie. Voi? Sanatosi, voinici? Cum o mai duceti cu fericirea?

  3. Bibliotecaru zice:

    Eu mă întreb ce înseamnă dragostea fără cele de mai sus.

  4. A.Dama zice:

    Ce-ar fi să ne spui? Ce înseamnă dragostea fără inteligenţă, succes, bogăţie, politică, vorbe, muncă, lege, credinţă, justiţie etc.? Rămâne ea însăşi?

  5. Ionut-Andrei Purel zice:

    deci eu sint introvertit si criminal 🙂
    sper sa-mi revin

  6. A.Dama zice:

    Spui vorbe fara dragoste, Ionut-Andrei? Da’ ce-ar fi sa „cumperi” putina dragoste sa-ti ungi rotitele vorbariei?

    Glumesc.

    Da’ tu stii poezia sau cantarea aceea in care se zice ca si eu, si tu am fost mana care a batut cuiul / cuiele la rastignirea Domnului? Criminalii! Nu scapa niciunul!

  7. irinuka_me zice:

    Intr-adevar, daca nu exista dragoste in ceea ce facem, lucrurile o iau razna… insa… daca punem tot mai multa dragoste in acestea, riscam sa fim dezamagiti si sentimentele sa ne fie calcate in picioare… si in unele lucruri este mai bine sa lasam dragostea la o parte… spre exemplu, justitia… pai, daca toti ar gandi cu inima, nu ti se pare ca mai mult din jumatate din detinutii care sunt la ora actuala in Romania ar fi liberi pe nedrept??? Inca ceva… autoritatea fara dragoste nu te face tiran, ci CORECT… sau… ai mai vazut tu vreodata o dragoste care sa fie obiectiva??? Si un singur lucru: oricum legii ne supunem toti, cu sau fara dragoste, fara drept de apel, pentru ca in justitie nu trebuie sa existe dragoste (ti-am explicat mai sus d c… sau sa iti mai dau un exemplu: esti procuror si cel mai bun prieten e acuzat de vreo fapta penala: daca ai gandi cu inima, ai fi in stare sa il lasi sa isi continue viata fara pedeapsa…).

    Si un ultim lucru… vis-a-vis de ce ai adaugat la comment-ul lui Camix: Nu te acuza nimeni ca asa gandesti sau ceva de genul si nici ca ideile le-ai imprumutat de la altcineva, insa pt ca le-ai postat aici… inseamna ca sunt valabile pentru tine… si implicit ca drepturile de autor (pe acest site iti apartin)… asa e viata… cruda, insa… nu incerca sa te scuzi pentru ceea ce faci… pentru ca omul are vointa si discernamant:P

  8. A.Dama zice:

    Irinuka, bine-ai venit. Încep cu sfârşitul. Dacă am publicat pe blog texte culese de aiurea, nu le-am pus ca susţinător ardent al lor, ci cu scopul dezbaterii lor. Dacă am de gând să discut cu cititorii acestui blog despre satanişti, nu înseamnă că am trecut de partea lor.

    În ce priveşte analiza ta, te-ai legat de 2 maxime pe care nu le consideri apropriate. Sunt vreo 16. Dacă s-ar face cu dragoste actul de justiţie, cel rău ar plăti pentru fapta sa, pentru că aşa se va putea corecta în viitor. Dragostea nu exclude pedepsirea vinovaţilor. Dumnezeu ne pedepseşte pentru că ne iubeşte. La modul ideal, ar putea funcţiona lucrurile în dragoste. Dar nu trăim la modul ideal, ci în realitatea asta care ne consumă toate energiile în toate felurile!

  9. damphire666 zice:

    interesant si atat de adevarat

  10. A.Dama zice:

    Damphire666,
    Bine-ai venit! 🙂
    Bine că ți-a priit!…
    (Dar aveai o intenție anume cu numărul tău identitar în virtual?)

Lasă un răspuns

